Do budoucna však Panis nehází flintu do žita a věří, ře při testování před závodem v Silverstonu se dá udělat ještě mnoho práce. "Jsem zklamán, protože jsem neměl před mým domácím publikem šanci bodovat. Ale těším se už na další testování tento týden a na britskou velkou cenu,“ řekl Panis.
Jacques Villeneuve měl v Magny Cours mnohem více smůly. V pátém kole odstoupil ze závadu. Podle jeho slov prostě přestal pracovat motor. Do té doby byl však, narozdíl od Panise, s chováním auta na trati spokojen.
"Všechno vypadlo skvěle, auto sedělo, strategii jsme také zvolili dobře. Ať už se stalo cokoliv, bylo to velmi rychlé a překvapilo mě to. Motor se najednou zastavil a vůz prostě dál nejel. Příčinu stále ještě neznáme, musíme motor prozkoumat, aby se podobné věci neopakovaly. Je mi to hodně líto, protože jsme se cítil na velký výkon a věřím, že bych dojel na výborném místě," uvedl zklamaný Kanaďan.
Šéfinženýr BARu James Robinson také ještě neví, co se Villeneuvově vozu stalo. "Byl to závod plný zklamání. Jacques velmi dobře odstartoval a v poli tvrdě pracoval. Musíme velmi pozorně zjistit, co ho vyřadilo ze závodu," uvedl.
Týmový šéf Craig Pollock byl spokojen s výkonem Oliviera Panise. "Panis zajel výborný závod, ale z auta nemohl už dostat víc. Čeká nás nyní hodně práce, musíme vše zanalyzovat, abychom byli pro Silverstone stoprocentně připraveni," řekl.
Vůz stáje British American Racing pro sezonu 2001. |