A všichni ho v padoku vždycky rádi uvidí.
„Je to pro mě jako vracet se domů,“ říkal během Velké ceny Monaka muž, který toho kdysi s formulí prožil spoustu.
Pojďme se s ním na chvíli trochu vrátit v čase. V roce 2005 nastal v F1 konec tabákových výrobků.
Společnost West, pro kterou pracoval i on, najednou z tohoto kolotoče zmizela. Turek se ale ve formuli 1 udržel, založil si vlastní manažerskou firmu, dál pracoval pro McLaren a své styky a kontakty v prestižním seriálu zprostředkovával i televizním divákům.
Osmnáct let od konce Westu ve formuli 1. Taky vám to tak uteklo?
Uteklo. Já měl tehdy po období u Westu pořád smlouvu s McLarenem, takže tenhle vztah pokračoval. S Davidem Coulthardem a Mickem Doohanem jsme navíc založili agenturu a dlouhé roky v F1 pracovali poměrně intenzivně dál. Starali jsme se o sponzory, o klienty a já až do roku 2013 pořád na Velké ceny jezdil. Pak jsem nastoupil k Red Bull Air Race jako komerční ředitel.
Jeden ze slabších týmů tady může podat skvělý výkon, třeba i vyhrát. Proto si myslím, že Monako tak, jak je, do kalendáře patří.