Naopak budoucnost Francouzova stájového kolegy je méně jistá. Jacques Villeneuve se špatně smiřuje s náhlou změnou na postu prvního muže týmu, který musel koncem minulého roku opustit Craigh Pollock. Bývalý šampion série CART a vítěz závodu 500 mil Indianapolis je také krajně nespokojen s výkonností svého stávajícího vozu. Závodníkova budoucnost je nejčastěji spojována s Renaultem. Problémem může ale být jeho obrovský plat, který asi také stojí za touhou Richardse udržet si levnějšího Panise.
Olivier Panis se narodil 2. září 1966 v Lyonu. Přes Formuli Renault se dostal do F3000, v níž se roku 1993 stal světovým šampionem. Po té si ho vyhlédla stáj Ligier, pro niž v roce 1996 vybojoval památné vítězství na deštivé Velké ceně Monaka. Byl to také poslední triumf této stáje. Panis zůstal u francouzského týmu i první tři roky po jeho převzetí Alainem Prostem, aby sezonu 2000 začal jako třetí pilot McLarenu. Jeho schopnosti zaujaly vedení BARU, jež mu nabídlo smlouvu na dva roky.
Panis celkem absolvoval 109 velkých cen, do jedné se nekvalifikoval. Jednou vyhrál, pětkrát skončil na stupních vítězů a nasbíral celkem 61 bodů. V konečném hodnocení šampionátu byl nelépe osmý v roce 1995, kdy si s Ligierem připsal 16 bodů.