Frentzen byl rovněž lákán týmy Minardi a Arrows. K tomu německý pilot řekl: "S Arrowsem k ničemu nedošlo. Pouze jsem navštívil jejich továrnu, to je všechno."
Bývalý jezdec Jordanu dále vysvětloval, proč je pro něj Prost nejlepší volbou: "Znám dobře prostředí týmu a znám i auto. To znamená, že přesně vím, co mohu při pokračování smlouvy očekávat."
O Minardi se Frentzen vyjadřoval překvapivě optimisticky: "Vím, že Paul Stoddart projevil velký zájem. Vsadím se, že příští rok budou mít konečně dostatek peněz a i jejich výkony půjdou nahoru. Pomáhat jim s vývojem by nemuselo být vůbec nezajímavé."
Frentzen přiznal, že byl v jednání i s Toyotou. Zvěsti o tom byly často uveřejňovány v motoristickém tisku. Jakmile však byl vedle Miky Sala oznámen Allan McNish, jejich vlna opadla.
Frentzen jezdil s prostem od Velké ceny Maďarska, kdy byl nečekaně vyhozen z Jordanu.