Tým Benetton zaznamenal od představení nového aerodynamického kitu při Velké ceně Maďarska velký pokrok. Button byl pouze o patnáct setin vteřiny pomalejší než Montoya a pracoval na vyladění šasi pro poslední tři, poměrně rychlé, závody sezony.
Tým, který v příštím roce změní název podle svého majoritního vlastníka, automobilky Renault se již připravuje na příští sezonu. "Jenson také pracoval na vývoji geometrie zavěšení pro rok 2002," prozradil Gascoyne.
Na čtvrtém místě dojel mladý Němec ve službách Sauberu Nick Heidfeld. Odkroužil celkem 47 kol a pracoval s mechaniky na nastavení vozu a zjišťoval přesné příčiny závady v Belgii.
"Ve středu jsme nejvíce času věnovali hledání ideálního vyvážení vozu. Snad se nám také podařilo nalézt přesnou příčinu nedělních problémů s převodovkou," uvedl Heidfeld.
Pátý čas dne zajel testovací pilot Prostu Tomáš Enge.