Diskuze
VIDEO: Žlutá tramvaj Evička svezla v Praze první cestující
Děkujeme za pochopení.
J92a26n 25H12e63r85o27u23d10e10k
V té narvané 9tce museli mít cestující radost :D
M67a89r82ť23a 22Č83e65r76n94á
Milí pane inženýre,
Jaromíre Procházko, jsem zaměstnancem DPP a Vaše názory o zpoždění autobusů a jejich čistotě mě velice pobavil. Co se týče zpoždění autobusů, snažíme se dělat vše do dodržování jízdních řádů. Většina autobusů je vybavena preferencí, která jim zajišťuje přednost a podržení zelené na semaforech. To ovšem při Vašem IQ, Vám nemusím vysvětlovat, protože jste to určitě vymyslel Vy.
Mytí interiéru autobusů dochází pravidelně dle naprogramovaného plánu, ale bohužel i umytý autobus po jednom kole na lince může vypadat jak, když se tam přepravovalo stádo nepřizpůsobivých občanů.
Tak budeme velice rádi, když si nakoupíte 1100 autobusů a předvedete, jak zvládnete zaměstnávat lidi, opravovat a mýt po vandalech + to za ně platit, dodržovat jízdní řády, být příjemný na klienty a i takový člověk bez domova, který tam vykoná potřebu je klient, kterého nemůžete vykázat, protože je to KLIENT, a když ho budete chtít vykázat z dopravního prostředku, tak se najde někdo z dalších klientů, který se ho zastane a bude nadávat Vám.
Tak Vám přeji mnoho úspěchů a doufám, že se brzy svezeme s Vašimi autobusy, tramvajemi a metrem.
B66r61o95n69i38s38l27a55v 11G68a63b42r55y79š
Milá paní Černá,
věřím tomu, že konkrétně Vy a Vaši spolupracovníci se snaží udržovat nějakou kvalitu čistoty a dodržování jízdních řádů. Rovněž chápu, že udržovat v provozu tak rozsáhlý vozový park není jednoduché. Ale prostředí dopravních podniků znám docela důvěrně, a tak znám jejich přístup k problematice. Ovšem toto není hlavní důvod problémů.
Jak jsem měl možnost během studia dopravního inženýrství poznat, zásadním problémem je mentalita vedení podniku a města, které se brání rozšířit možnosti veřejné dopravy. Existuje spousta způsobů preference VHOD a dopravní podnik je určitě zná, avšak vedení Prahy či DPP na ně nechce z nějakých záhadných důvodů přistoupit. Automaticky mě to pak nutí si myslet, že dnešní doprava není o dopravních inženýrech, ale o politice a zkostnatělosti vedoucích osob. Mnohokrát jsem se setkal s přístupem typu "tohle nepotřebujeme", "tohle nejde", "tohle nechceme", "fungovalo to 20 let, bude to fungovat i teď". Máme k dispozici sofistikované a pokročilé nástroje, ale mám pocit, že je dopravce nechce nebo neumí používat.
Je tedy pochopitelné, že budete bránit svého zaměstnavatele. Já rovněž podporuji VHOD, auto nemám a při cestách po Praze jej nepotřebuju. I když by veřejná doprava v Praze mohla být lepší (z hlediska technologie a organizace dopravy je pro mě lepší Brno nebo Plzeň), pořád se raději projedu tramvají než mrhat časem v kolonách a čoudit na křižovatkách.
A41n40t40o36n62í95n 93D80o92u65b26e86k
design odporny k tomu chybi klima. jeste ze uz tramvaji nejezdim. skutr a auto je lepsi. od zmen jizdnich radu mi ani nic jineho nezbyva kdyz to tak zmrvili :-(
D59a67v53e 87Ř69e51h81á80k
já tedy nevím kde jste přišel na to, že tomu chybí klima? Klimatizace včera foukala (alespoň co vím, ve spoji 14:41 ze smícháče), bylo to hned poznat v tom vedru.
P45e93t87r 72M66a26r22š29á49l36e79k
Jestli nepletu, tak je to evoluce T3, ne?
M46i35c36h81a52l 87D19o40l15e74ž72e96l
viděl jsem ji, je roztomilá působí ale hrozně male, navíc jenom jeden vagon
P15e65t69r 61P74e53t37r
iDnes opět nezklamal, v 16:30 vyjde článek o tom, že se ve 14:41, 15:34 a 16:20 "můžete" projet novou tramvají...celkem se divím, že jste článek nevydali až po tom, co všechny ty spoje odjely.
A to opravdu chcete zlatou lupu?
J56a31r74o82m41í68r 66P29r76o44c80h34á17z87k55a
Ano,je strašně důležité u hromadné dopravy Wi-Fi....opravdu zvrácená doba,co má hodnoty někde jinde...
P66e98t17r 26P42e69t81r
Byl jste někdy v zahraničí nebo jenom blbě plkáte jako každej závistivej čecháček?
R58o75m20a43n 74V58o60l26f
Jel jsem s ni a bylo to OK, lepsi sedacky a wifina ma slovenskou (!) adresu
J54i44ř97í 23J66e47z27d68i74n69s59k13ý
Čekám, kdy si asiati začnou stěžovat na žlutou tramvaj...
A nebo to dělá jen jedna rasa?
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
Posílili jsme opatření, tvrdí pořadatel maratonu. Minule závodníci kolabovali
Přes osm tisíc běžců, z toho přibližně polovina ze zahraničí, a zhruba 200 milionů zisku pro českou...
„Dobrý informátor usnadňuje ochranu státu.“ Jak první republika bojovala s trolly
Premium „Ueberfallkommanda“, psi pro policejní patroly na periferii a obušky pro četníky, přepadové tiskové...
Slávisté za chování fanoušků proti AC Milán vyvázli jen s pokutou
Fotbalová Slavia dostala další více než dvou milionovou pokutu za chování fanoušků v evropských...
Vlasák míří do Boleslavi ředitelovat, Král zůstává trenérem
Hokejisty Mladé Boleslavi povede v příští extraligové sezoně jako hlavní trenér Richard Král, jehož...