- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já přistál den předtím s B737-800 Smartwings pro Travelservis česká posádka z Burgasu krom 2 hod zpoždění bez problému, ale za sucha.
Stejný problém jako tady byl na lince z Burgasu v roce 2013 jestli se nepletu 25.8., letěl jsem tenkrát o hodinu dříve než letadlo, které za deště vyjelo z dráhy. My jsme přistávali také za deště, ale trochu menšího. Pak tatáž událost s armádním speciálem... Poučení z opakování stejné nehody je v tom, že to nebyl alkohol ani drogy posádky, ale technické vlastnosti dráhy za mokra. Možná příliš hladký beton, možná špatné odvodnění a aquaplaining, možná pozdní dosednutí (proč?), možná vše dohromady, ale důležité je, že tam je dost prostoru na to, aby se nikomu nic nestalo.
Koukám že ani nepotřebujeme vyšetřovatele když stačí napsat článek na iBlesk.
Tímto dojde k okamžitému vyšetření jakékoliv události od zdejších odborníků
No, vy jste taky nějakej chytrej!
Člověk prostě vidí, co vidí, a občas i uvažuje.
Na této runway sedají a vzlétají Awaxy, Herculesy, An225 atd.... jenže dosednou na začátku dráhy a ne v její polovině.
Podle toho videa letěl pilot celých 12 sekund nad drahou, než se mu podařilo dosednout. Podle mě to je potvrzením svědectví, že letoun přistál minimálně o 500 metrů dál, než je obvyklé. To je za deště dost podstatné zkrácení brzdné dráhy a není divu, že letadlo skončilo na trávě.
Bylo to přesně 16 sekund, tedy přes 1100m = letadlo sedlo skoro v polovině délky dráhy. Jasná chyba pilota.
až napadne výrobce telefonů blokovat možnost natáčet videa na výšku, tak vstanu a budu dojatě tleskat
Řešila by to dvě slova, go around :-) Jenomže to chce někdy koule.
myslím, že ten trávním byl v lepším stavu než ta dráha :D
Tohle je pristavaci draha? Podle toho videa to vypada spise na tankodrom? To myslis s tema dirama opravdu vazne?
Dráha se bude na podzim rekonstruovat..
Když zvládla těžké sovětské stroje , tak asi uplne k nicemu nebude ..
délka 2500 metru a luxusní šířka 75 metrů je naprosto dostačující.. přístává se na mnohem kratších ranvejich, běžné je 1800 metru a minimum mnohem méně ..
Když ten Amik dosedl až v pulce dráhy, tak na mokrem blaticku to není zrovna nej.
ale k tomu tam ta tráva přece je ..Zas tak moc se nestalo ..
Ale počítám, ze pasažéři tleskali jen co dotkli země ..
Když koukám na tu dráhu, tak se nedivím, že americký pilot nepoznal rozdíl mezi tímhle a polem.
No nevím jaká verze to byla 737, ale před dvěma měsíci jsme s verzí 737-700 přistáli jako první letadlo z Česka na Kythiře, kde je runway cca 1200m a bylo to jak při přistání tak při startu dost naknop, ale piloti to zvládli v klidu...