- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někteří řidiči kamionů jezdí jak prasata. Hlavně ti polští.
Nemyslím, že by mezi polskými a českými byl zásadní rozdíl.
tak to je slusna sila na teto cesticce potkat kamion...
Podle zatím nepotvrzených informací z místa srážky mohlo jít o trestuhodný hazard. Dva osobní vozy měl do příkopu smést kamion jedoucí od dálnice D11 na Voleč. Ten se podle vyšetřovací verze měl ocitnout v protisměru a pravděpodobně se tak stalo při předjíždění jiného tahače. V místě je přitom táhlá zatáčka.
Zdroj: Pardubický deník
Ta silnice je úzká a 3 auta se tam nevejdou jako např. na silnici HK - Jaroměř. Zaměstnavatelé ženou kamioňáky přes mrtvoly. Jsme odpad Evropy.
Jinak daný kamioňák v nemocnici řešil, že se mu ztratil telefon a kdo ho ze záchranářů ukradl, když ho vyprošťovali z kabiny...Pro mne odpad.
Je otázkou, zda ještě nebyl v šoku a teprve mu dojde, co udělal.
S prominutím, ale to je normální odpad a vrah... Jako předjíždět na této cestě s kamionem může jen... No prostě někdo, kdo umí jen točit volantem zavraždil dva lidi.
A ne nehazím všechny do jednoho pytle, jsou i rozumní řidiči MKD.
Zakázat kamionům předjíždění kromě 3 proudových dálnic!!
Silnice I/36 v úseku od Chýště až do Časů byla původně plánována jako dálniční přípojka od D11 a budoucí D35 na Pardubice a ukazuje se, že ne neprávem. Ono žádat po kamionech od Prahy, aby do Semtína jezdili 17 km zajížďkou přes Opatovice, je poněkud scestné.
V L. Bohdanči tvrdí, že si přes jejich město krátí cestu z dálnice 16.000 aut denně. Kdyby všechna jela do Pardubic po dálnici přes Opatovice (zajížďka 12 km), znamenalo by to skoro 200.000 zbytečně ujetých km denně! To je 50 milionů km ročně, když počítám jenom pracovní dny.
Podle mě je výstavba původně plánovaného přivaděče I/36 do průmyslových Pardubic naprosto nutná jak z hlediska bezpečnosti silničního provozu, tak z hlediska ekologie.
To co tvrdite neni pravda, zajizdka je pouhych 8,7km. A navic je to naprosto bezcenny argument, protoze provozem kamionu na tomto useku ve vsech dotcenych obcich dochazi k vyraznemu prekroceni hlukovych limitu v nocnich i dennich hodinach a to jak L (A)eq, tak L(A)max. Takze uz soucasny provoz je nelegalni.
Jedinou "dobrou" správou na tejto smutnej udalosti je, že nablízku bola KráloveHradecká nemocnica - čiže jedno z najlepších zdravotníckych zariadení v Česku.
At je to jak chce, na tehle silnicich kopirujicich dalnici se davno melo vybirat myto (jako treba na Slovensku) aby ty vychytraly dopravce preslo porad objizdet dalnici a nicit okolni silnice.
Na těch souběžných měla být dávno značka "Zákaz vjezdu nákladních automobilú s dodatkovou tabulkou Dopravní obsluze/Zásobování/Za účelem naložení-vyložení nákladu/ vjezd povolen" A buď traverza 3,9 m nad vozovkou nebo trvalá kontrola státní nebo obecní policie s okamžitým inkasem a vracením zpět na dálnici.