- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak ted uvidime, co pro to udela novy ministr, treba to trochu potlaci. protoze az ods po pristich parlamentnich volbach skonci, bude se mu tahle silnice naramne hodit do volebni kampane na primatora opavy.
Ale na Bazaly se 400 milionu najde, SUPER!
Například v Německu se sice zadlužili ale aspoň mají vybudovanou infrastrukturu, která je jedna z nejlepších investic na rozjetí ekonomiky !
Například v Portugalsku se taky až po uši zadlužili, a vybudovali ultra moderní dopravní infrastrukturu. Jenže ekonomika se navzdory tomu bůhvíjak dobře nehýbe.
Jinak - jsem zrovna z Poruby a na tu silnici taky čekám jak na smilování. Jenom bych se odvážil pochybovat, že její dobudování nějak citelně povzbudí ekonomiku.
Tupé škrty a zvyšování daní ekonomiku nerozhýbou. Jsou ale tací, kteří si to bohužel neustále zřejmě myslí.
A pak jsou lidi, kteri si bohuzel neustale mysli, ze kdyz si pujci jeste vic a penize ruzne rozhazou, tak tim tu ekonomiku nastartujou, dari se jim to ale stejne blbe akorat maji vetsi dluhy a problemy.....
Kdyby na ministerstvu financí neseděl chemik, ale ekonom, tak by se už nejspíš stavělo!
Nesmyslným šetřením se ušetříme k smrti a krize nikdy neskončí! Řecko - náš vzor!
Taky bych připomněl geniálního ministra dopravy Bártu, který všechny ty dopravní stavby zastavil ve jménu šetření a boje s korupcí. Díky tomu to bude stát dvakrát tolik - za zakonzervování a odkonzervování atd. Taky těch miliard z EU, které propadnou... Ale drží se statečně, kluci. Nedají pokoj, dokud tu zemi nepoloží úplně.
Tak samozrejme, ze pro Ostravu penize nejsou. Pote, co skoncily doly, tak uz neni dojnou kravou, takze proc do ni investovat, ze...neinvestovalo se tenkrat, nebude se investovat ani dnes...