- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cela D47 se stavela stejne kvalitne...pod vozovku se navezl stavebni odpad (potazmo toxicky odpad, ze ktery dostali tzv. stavebnici tucne vsimne), vozovka zvlnena, vinik neni
Jste trošku popletený... celá (bývalá) D47 má 88 km, z toho ten špatný úsek o kterém je řeč má 15 km.
Materiál který má nižší životnost je kvalitnější než ten co byl v projektu? Proč by někdo dával dražší materiál jen tak když nemusí?
Nenatřený použitý materiál má nižší životnost než požadovaný materiál opatřený opatřený protikorozním nátěrem. Když se použitý materiál natře, potom to je lepší řešení. V článku není informace zda je most opatřený protikorozním nátěrem. Pravděpodobně ale není natřený, a těch 30 M je na dodatečný nátěr. Na patinující oceli se vlivem povětrnostních vlivů utvoří ochraná vrstva, která ji chrání proti korozi. Funguje to celkem spolehlivě, jenom jí vadí například trvalý výskyt zvýšené vlhkosti. Stožáry VVN napětí vyrobené z této oceli a nenatřené často ureznou u země.
Já nechápu, jak je možné postavit stavbu z jiného materiálu, než je ve smluvě a chtít za to peníze. Podvádějící firmy bych vyloučil z dalších výběrových řízení pro nedůvěryhodnost.
No, podvádějící... těžko postavíte most z jiné oceli "potají", bez vědomí zadavatele a jeho technického dozoru. Na druhou stranu, neumím si představit že taková změna by byla nezdokumentovaná. Třeba na ŘSD dodatečně zjistili že Atmofix není tak super jak si mysleli, a teď z toho hledají cestu ven?