- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Starý orál - kdo by odolal . Viďte pane Michale ?
Sympatická , mrazíkem přejitá květinka ta naše Helenka, holka v tom umí chodit, škoda jen, že nemá nosný hlas a lásku jejího muže prověří čas, až jednou skučet do mikrofonů nepůjde, a návyk na utrácení nevyprchá, pak se ukáže kvalita jejich čisté lásky. Přejme jí, aby české televize jí tak do 75-ti let dobře honorovaly !
A nechcete radši udělat rozhovor s Alicí Bendovou? Už jsem o ní skoro týden nic nečetla a začíná mě znepokojovat, že nevím, jak se má její bříško a jestli už má dokoupenou tu výbavičku...
Kdo pořád tlačí tuhle režimní "umělkyni" do médií?
Ta vypreparovaná vyschlá sopka ze sebe dělá total čistou, stykem s komunistickou špičkou netčenou, světici...kdo jí to žere probůh???? A stejně tak neznám ani jednoho člověka, kterej by si koupil nějakej hudební paskvil, kterej vydala. Její vrchol byl Noc na Karlštejně, od tý doby je to na zahrabání pět metrů pod zem...
s vosumdesát let starou ilustrační fotkou
(AHA je proto ýDěs FAZ...)
Ano a jsou s mým Martinem výborní kamarádi a partneři v byznysu. Hlavně se Martinovi podařilo vyvrátit tu ošklivou pomluvu, že by pan Štrougal měl co do činění s KSČM či STB..to je holý nesmysl a jen to poškozuje prodej mých desek - za to jistě může zlý bratr!!!!
Tak jsme se zase vypovídali aby se náhodou na nás nezapomnělo. , jako kdyby nikoho nic zlého nepotkalo a nevím proč tahá ven svoje rodinné problémy. Btw. Nedivím se, že se jí lidé smáli za reklamu na zmrzlinu. Takový styl reklamy byl naposledny za socialismu (alá TRIOLA, TRIOLA,TRIOLA) jen to začínalo panem vajíčkem. Bych
"Tohle nemá zapotřebí, dost mě zklamala," říká režisér Karel Janák, autor filmového hitu Snowboarďáci, který také točí reklamy.
"Je z toho slyšet cinkot peněz," říká Jiří Mikeš, bývalý šéf Asociace reklamních agentur, který o reklamě přednáší vysokoškolákům. "Typická ukázka, kdy manažeři všemi prostředky usilují, aby hvězda byla vidět a vydělávala, aniž uvažují, jestli je reklama dobrá a vkusná," míní.