Diskuze

Ramsay, Sting i Nigella. Své miliony dají charitě, potomci mají smůlu

Snaha zabezpečit svým dětem kvalitní základ do života nemusí nutně znamenat i tučný finanční obnos. Slavní milionáři jako šéfkuchař Gordon Ramsay, hudebník Sting nebo herec Jackie Chan jsou přesvědčeni, že jejich peníze využije lépe někdo cizí než vlastní potomci. A nejsou sami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Vetsine "deti", kdyz dedi neco po rodicich je minimalne padesat. To uz mely dost casu na to se postavit na vlastni nohy. A sponzorovat padesatilete budizknicemu se asi nechce nikomu.

4 0
možnosti
ZS

Některým rodičům to dělá radost. Moje matka sponzorovala mého bráchu do jeho 64 let a jak ji to těšilo. Ještě zdědil statisíce. Jen měl nějak problém přispět pár tisícovek na její hrob. Tak už to bývá.

1 0
možnosti
MK

To je od nich hezké... Takže celý život dávají před rodinou a dětmi přednost své práci, která je uspokojuje, a pak, když by mohli alespoň finančně dětem ten chybějící společný čas nahradit tak řeknou tůdle, radši to dám na nějakou charitu, která je min. v polovině případů zcela nesmyslná. Není nad vztahy v takových rodinách.

2 3
možnosti
ŠK

Take mi nektere postoje prijdou divne. Rozumim, jak to asi mysli, chteji, at si deti penez vazi a at vi, ze za nimi ma stat prace, snaha, schopnosti, dovednosti atd., ale na druhe strane si rikam, proc se dospeli honi za uspechem a penezi. Mimo jine i proto, aby se jejich deti mely dobre, mohly prozit bohatsi zivot na zazitky a nestradaly, ne? Proc jim nedoprat cestovani po ruznych zemich, vylety, proc jim do startu dospeleho zivota nekoupit bydleni nebo auto? Vzdyt i mezi nizkoprijmovymi se nemovitosti dedi, nebo rodinne podniky, pokud to deti prevzit chteji a vyrustaly v tom.

6 0
možnosti

Rekl bych, ze to je tak, kdyz nekdo skrze to, ze mel stesti, uveri na pohadky o schopnostech a spravedlive odmene. Byt schopny je pouze jeden z dilku uspechu.

8 0
možnosti
HM

H61y45n10e82k 26M20r42t12v48ý

20. 4. 2017 12:44

charita je jako bezedná černá díra.

investoval bych rozhodně konkrétněji. dá se například postavit ústav pro výzkum rakoviny slinivky (kde pokrok je stále bohužel trapný), plný vybavených laboratoří, zároveň vytvořit naducaný grantový fond, a toto vše darovat třeba státu.

nač třeba krmit novou generaci afričánků jen proto, aby zplodili násobek dalších, kteří budou stejně hladovět a čekat na potravinovový příděl a mezitím je třeba verboval boko haram?

4 2
možnosti
LS

Ale pozor! I ta investice do nějakého takového projektu je charita. Autor článku to asi pořádně neumí rozlišit. Navíc, zřejmě vůbec netuší, kam ty peníze vůbec půjdou!!!

2 0
možnosti
PK

P90a18v12e34l 87K57r96a75u84s

20. 4. 2017 12:34

Co já bych za to dal, mi rodiče mohli pomoc v začátcích s bydlením. Sám bych své děti zaopatřil jak to jen jde. Pokud se ale bavíme o nadbytečné bohatsví, je určitě více možností jak je využít. Spláchnout je do charity mi nepřijde jako dobrá možnost. Raději bych je věnoval městu, obci, které mám rád s podmínkami využití. Ve prospěch všech. Na konkrétní účely. Pokud by to nedodrželi, peníze by se z fondu rodiny neuvolnily/i. :)

0 0
možnosti
PH

Nevim, proc si vsichi pod slovem charita predstavuji nejake zlodeje, co rozpusti prachy do neuzitecnych projektu. Charita muze byt i to, ze zakoupite pro nemocnici treba nejaky drahy pristroj, diky nemuz se budou moci pacienti lepe lecit apod.

8 0
možnosti
JM

Charita, to je jako to hodit do kanálu.

2 8
možnosti
ZP

hloupost....spousta uzasnych veci se dokazala diky charite i neziskovkam

7 1
možnosti
MN

M60o73n16i51k17a 11N84o30v85a

20. 4. 2017 11:31

uplne s timhle pristupem nesouhlasim, pripada mi to dost extremni. Chapu, ze jim nechteji dat cele dedictvi, ale proc nezabezpecit deti, aby meli alespon snadnejsi start do zivota ? Predpokladam, ze skolu jim zaplati .. ale co takovy byt, auto .. rozumna financni podpora treba kdyz zalozi vlastni rodinu ?

Ja si vsechno vydrela sama, pracuju uz od 15 na brigadach, vysokou jsem videla z rychliku (protoze jsem musela pracovat na plny, abych vubec mela na jidlo, ubytko, knizky) a presto jsem byla nejlepsi v rocniku. Rodice na to podporovat me penize nemeli. Ted mam fajn praci, ale obri hypoteku, s detmi nemuzu byt tolik, kolik bych si prala .. a mit rodice, kteri maji miliardy a nedaji mi ani floka, to bych asi nerozdychala.

Ja sama naopak svym detem pomuzu aby proste meli ten start do zivota jednodussi nez ja.

11 1
možnosti
PH

Presne tak. Souhlasim. "Ted mam fajn praci, ale obri hypoteku, s detmi nemuzu byt tolik, kolik bych si prala ..." jj, tak.

3 0
možnosti
JH

J33a25n 43H22r34u19b44e20š

20. 4. 2017 11:16

Je úchylné vychovávat děti v tom, že v životě nemusí na nic sáhnout a přesto si mohou žít v přepychu. Ale neodkázat svému dítěti vůbec NIC mi připadá stejně úchylné.

3 3
možnosti
LH

L67u51b76o71š 61H64a22n66u54s

20. 4. 2017 10:50

Už John Lennon říkal, že dobročinnost je jedna velká zlodějina. K čemu je dobrý dát řekněme milion dolarů nějaké chudé zemičce? Jednou se všichni dosyta najedí a je po penězích.

Ovšem nepochyuju o tom, že ti lidi vědí přesně, kam ty jejich prachy jdou. A navíc - jsou to jejich lováky, někteří se na ně dost nadřeli, tak ať si s nima dělaj co chtěj. My můžeme tak akorát kibicovat...;-D

3 3
možnosti
Foto

J20i19r18i 58C69e80t23t78l

20. 4. 2017 10:35

Ja sam jsem sel tou cestou, od nadobi az po ....., i kdyz, co vlastne znamena opravdove bohatstvi?! Vetsinou se ukaze, ze ta "zlata mladez" vychazi z mamanku a prehnanych ambici otcu na vlastni potomky a nic dobreho z toho nevznikne.

1 0
možnosti

J37a58n 72Č38e81k91a49l

20. 4. 2017 10:39

Většinou? Kolik jich znáte? Anebo vycházíte z informací v Blesku? ;-)

0 0
možnosti