- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ano kruháče pro pěší a cyklisty nejsou vůbec vyřešeny v některých případech nejsou přechody vůbec značeny hlavně že se vybírají pokuty za nesprávné přecházení vozovky
Kulaťák zklidní dopravu tím, že se za silnějšího provozu ucpe. Ti dopravní mistři by měli bydlet poblíž, aby jim ta zpomalená doprava voněla pod nosem.
Dneska holt o automobilové dopravě rozhodují ti, co by ji nejraději zrušili.
No když čtvrtina najíždějících řidičů nehledí na blinkry a čeká, až auto z rondelu odbočí a pak teprve hledá kvalt, ucpe se to (osobně provoz sleduji tak dopředu, abych, třeba i včasným zpomalením, najel přesně do "díry" a nemusel se na hraně rondelu rozjíždet z nuly).
A když už PV před lety upustil od jednoho megarondelu kolem centra, pak je sjednocení křižovatek (přebudování zbývajících semaforových) asi nejlepší řešení. Až chodci pochopí, že auta opuštějící rondel se pouští, před vjíždějící leze (v 99% je tam mezi pruhy ostrůvek), pak i to přecházení bude v pohodě.
Proč je fotografie označena jako "ilustrační" když je to skutečně kruháč z Prostějova? Konkrétně křížení ulic Vápenice a Kostelecká...
A je ta PČR opravdu tak naivní, že je přesvědčená o 100% dodržování signálů chodci na SSZ řízených přechodech pro ně, když (nejen podle tohoto článku) TVRDÍ, ŽE TAKOVÉ PŘECHODY JSOU PRO PŘECHÁZENÍ CHODCŮ NEJBEZPEČNĚJŠÍ ŘEŠENÍ?