Diskuze

VIDEO: Kamion uvěznila u přejezdu závora, vlak musel nouzově zastavit

Na přejezdu u přerovské místní části Dluhonice vjel řidič kamionu na přejezd v době, kdy již blikala výstražná světla. Vůz vzápětí uvěznila spouštějící se závora, která mu dopadla na kabinu. Kvůli překážce na trati musel zastavit i projíždějící vlak. Situaci zachytila kamera umístěná v kabině strojvůdce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Na co mimoúrovňové křižovatky? Jsou sice ideální, ale v našem státě asi těžko realizovatelné za běžné ceny státních staveb. Stačí za vjetí na přejezd při aktivované výstraze sebrat řidičák na 10let a každý si to rozmyslí.

0 0
možnosti
DS

Je víc automobilů, kamionů, vlaků - rychlíku, a každý chce být driv v cíli své cesty, ale všichni jsou proti přestavbám na mimooúrovňovém řešení.8-o

Lidi by měly pochopit, že standardem dopravy není konský provoz 5 denně na pole, nebo do sousední vesnice. A k tomu parní lokomotiva pár desítek km/h, a to ještě jednou denně.

Ale ja vím, korupce vše prodraží - proto se to nevyplatí. Bezpečnost jde stranou.:-/

0 1
možnosti
JS

Situace na přejezdu mohla být klidně tato:

1) řidič kamionu přijel k přejezdu, výstraha neprobíhala, ale neměl volnou cestu aby mohl přejet přejezd (třeba kamion z protisměru). Nebo třeba jenom usoudil, že přejezd je nepřehledný a protože nesvítilo bílé světlo pozitivní signalizace tak zastavil, aby se rozhlédl, jestli nejede vlak.

2) řidič zastavil mimo přejezd tak, aby viděl i na koleje, třeba mohl čekat na vyklizení přejezdu protijedoucím řidičem nebo co já vím, co.

3) začala výstraha, řidič kamionu zůstal stát.Došlo ke sklopení závory a ta se zaklesla mezi kabinu tahače a návěs.

Jediná drobná chybka je ta, že kamion zastavil na místě odkud měl řidič rozhled na kolej, ale byl už bohužel za závorou. U šikmých přejezdů by na vozovce mělo být vodorovné dopravní značení - příčná čára situovaná před závorou tak, aby se závora mohla sklopit před vozidlo. Na bezpečnost to nemělo vliv, protože zůstal stát mimo nebezpečné pásmo přejezdu (t.j. více než 2,5m od koleje).

Je řidič kamionu bezmozek? Myslím že ne, že situaci vyřešil správně. Klidně mohl být publikován článek s názvem "Hrdinný řidič kamionu zabránil stážce s vlakem".

0 2
možnosti
JZ

Další inteligent na kolejích. Kvůli takovým se řeší ještě bezpečnější než bezpečné zabezpečení přejezdů, které stejně nepomůže. Kdyby alespoň přerazil závoru a koleje opustil. Kdyby fíra nestihl zastavit, mohl být další masakr.

0 0
možnosti
VK

Doufám, že za to konečně budou padat tresty dle zákona, tj. 2.500 až 5.000 pokuty, minimálně měsíc bez papirů a trestné body

0 0
možnosti
KR

Kdo ten přejezd nezná, tak by při západu slunce mohl přehlédnout červená varovná světla. Ale kdo je hloupý a má třeba v kabině puštěné naplno rádio s duc duc muzikou a nebo televizi, tak může přeslechnout i to sakra hlasité zvukové znamení, které funguje současně s červenými světly. Tam se najíždí ve směru od Olomouce do pravého úhlu a přejezd je čtyřkolejný a ještě musí dávat přednost autům zprava, protože odbočuje z hlavní silnice jakoby vlevo.

1 0
možnosti
JP

Opravte si ten titulek. Zavora nemuze uveznit ani Trabanta, Zavory jsou zamerne vyrabeny z materialu, ktery lze snadno zlomit - prave proto, aby ta zavora nemohla nikoho uveznit. Pokud kamion neco na prejezdu uveznilo, tak to byla hloupost jeho ridice.

6 0
možnosti
JS

Možnost lehce zlomit závoru nevychází z materiálu ze kterého je závora vyrobena, ale z konstrukčně oslabeného místa.

Řidič se zachoval rozumně, nemělo smysl závoru demolovat, když stál bezpečně mimo koleje.

0 0
možnosti
AK

Hovada na silnici : 1) Poláci, 2) kamioňáci, 3) firemní dodávky všeho druhu.

4 0
možnosti
MK

Zvláštne je že na opačnej strane prejazdu (vpravo) blokuje prejazd biely kamion. Možno to je dôvod prečo tam ten kamion uviazol, ten druhý ho vyblokoval...

0 0
možnosti
JT

J54a43n 33T65a49r33a23b98a

28. 5. 2019 20:17

To nic nemění na tom, že na přejezd vjet nesmí, pokud za ním nemůže pokračovat v jízdě. Ostatně totéž platí i pro křižovatku, což se rovněž nedodržuje.

5 0
možnosti
LK

Nefunkční a měkké zákony. Za toto na 14 dní pranýř a dvakrát denně zbičovat. A tito pacienti, kteří to provádí, by si to rozmysleli .....;-)

0 0
možnosti
JT

J15a47n 13T90a60r39a20b54a

28. 5. 2019 20:17

a mandarinky do kauflandu poveze kdo? ;-D

0 0
možnosti