- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Text je zajímavý, byť smutný.
Přidám k zmiňovaným faktorům jeden další ze svého pozorování.
Bydlím v centru relativně velkého města, z oken vidíme přímo na začátek ulice osazené dopravní značkou zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech s dodatkovou značkou omezující platnost na pět hodin denně. Z těchto pěti hodin minimálně tři (ale spíše čtyři) hodiny na začátku kolmé ulice, s přímým výhledem na tuto značku, stojí hlídková vozidla (s hlidkou!) republikové a/i/nebo městské policie. Za poslední řekněme rok jsem si nevšiml ani jediného zásahu některé z těchto hlídek vůči řidičům porušujícím tento zákaz vjezdu, jichž je v průměru jistě víc než padesát za hodinu(!).
#
Jestli ona nebude za oním nárůstem počtu nehod a jejich následků také naprostá neschopnost dodržování předpisů vymáhat ze strany policie.
Jde to ruku v ruce. My, řidiči, vidíme, že cokoli porušíme, snad kromě rychlosti, nic se nestane, a tak jsme stále méně opatrní a více drzí, protože je to z našeho pohledu prostě v pohodě, žádné postihy, nic.
Při stávajícím trendu se budou ona čísla pravděpodobně dále zhoršovat.
BESIP stánek? Co je to za zbytečnost za veřejné peníze?
Zbytečnost jsou výjezdy sanitek, hasičů, PČR atd. k "mistrům světa F1" za veřejné peníze...
Jasně,divochu přibývá a lumpum by se měl vzit řidičák na 2 roky ,ale zároveň i auto.Po porušeni a řízeni v době bez řidičáku prodloužit dobu o další 2 roky se zkouškou i psycho.Ale v čem zaostávamé,jsou světelné křižovatky,protože když už i v Turecku maji na křiřžovátkách zelenou,která odpočítavá čas,aby právě jak píšete řidiči nepřídavali na žluté,tak v tom případu jsme fakt 100 let za opicemi
Porovnávat data z roku 2020 s letoškem je nesmysl, když loni vpodstatě na na dva měsíce díky lockdownu se provoz zastavil. Naopak je zázrak, že nehod ubylo, bohužel zrovna někde zemřelo o dva lidi víc, ale to je v těch počtech jen statistická odchylka...