- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak může vjetím na asfalt po několika hodinách silnici poškodit. Pamatuji dobu, kdy se opravovala silnice při omezeném provozu, kdy se jezdilo po jedné půlce a za válcem se vjíždělo na nový uválcovaný asfaltový povrch.
Podle té latě to nevypadá na vyjetou kolej, nýbrž na nějakou podélnou vyvýšeninu, kterou zapomněli rozválcovat.
Podle těch fotek je to nesmysl. By tam přece udělal maximálně koleje a ne to, co tam je vyfocený, tedy dvě různě křivý půlky silnice.
Hmm, tak vyjeté koleje jsou namísto po měsíci, již před předáním.
To je mazec,,, na druhou stranu ale je fakt, že oprava silnic a dálnic je u nás jen obrovská černá díra, do které stát a kraje strkají ročně miliardy, ale za ty prachy není vidět žádný výsledek práce. Během dvou-tří let jsou silnice děravé a vyjeté koleje. V Polsku jsem nebyl, ale vydáte-li se kterýmkoli jiným směrem, jestli na východ, jih nebo západ, všude jsou silnice lepší, a to i v chudších zemích, např Maďarsku.
Ať už je to tak či onak pravdou zůstává, že České republice zákazové značky a předpisy porušuje snad každý druhý. Na padesátce ve zúžení před Libercem se snažím jet trochu podle předpisů a předjíždí mě jedno auto za druhým. Někteří to kalej i kilo. Vedle trafiky prázdné parkoviště, na silnici zákaz zastavení. Klasicky tam stojí nejméně jedno auto, často dvě i tři za zákazem v silnici. Dneska mě magor předjíždí na padesátce plná čára před zatáčkou. Letí jak urvanej vagon, samozřejmě proti vyjede auto a to musí zastavit, jinak čelní náraz. Ať se to někomu líbí nebo ne, patříme na východ nebo na Balkán. Ještě o něco horší je to tady v příhraničí Polska, ale to vskutku není žádná pocta.
Do toho technicke sluzby mesta nevi, ze platnost zakazovych znacek plati na dodatkovou tabuli a ne vlepit izolepou A4 do plochy znacky zakazu zastaveni (a ze po prvnim desti se z toho stava okamzity zakaz a ne na jeden den, jak bylo zamysleno tem myslitelum nedochazi).
Do toho napr. seceni travy probiha tak, ze v utery se nekde mezi poli zjevi znacka 30 km/h (jak vime, z 90 na 30 se neda jit jednou znackou). Kdyz tam tu samou znacku potkate i ve stredu, ve ctvrtek...tak si rikate neco o neinteligentech na sprave silnic...
Do toho se nekde opravuje mostek, 70-50-30, prejedete mostek a dle zakona mate jet dalsich 1500m po znacku vesnice 30, protoze prece tam firma nebude davat konec vsech zakazu, no ne?
K tomu, kdyz volate na urad, kde se osazeni znackama schvaluje, dozvite se ,,to ja do terenu nemuzu" ,,za to zodpovida zhotovitel, ja mu ani pokutu nemuzu dat..."
Balkan, jak rikate.
Asi je potřeba odvést pozornost na jiné téma. Takovému špeku snad nemůže nikdo naletět.... :-)
Nevidím tam rozdíl.... o něco málo víc vykolejované je to hned po týdnu užívání...
Jak to tady čtu, tak evidentně vedle skvělých epidemiologů, odborníků na americké volby a terorismus je Idnes plné i odborníků na tvrdnutí asfaltu.