- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta zámková dlažba je opravdu "parádní" ..
Interior designer se nemohl rozhodnout jak natrit lavicky takze jsou kazda jina. Citronova zluta se tam hodi jako pest na oko, ale na druhe strane porad lepsi nez nejoblibenejsi barva ceskych kutilu kterou je brcalove zelena.
Prosím, na kterém snímku je vidět ona unikátní hraběcí čekárna o které se píše?
Dokeska trat...oni jsou nejake Dokesy?
To je na vas moc slozita cestina. Radeji se do toho neplette.
Záchod za 5 korun a klíč na kase.
No jo no, to se jim to stavělo, když neměli v té době byrokratické instituce typu SŽDC a ŘSD, takže postavit 90km nové trati za 3roky nebylo žádné umění.
1) SŽDC a ŘSD jsou samy stavitelem a zadavatelem zakázek
2) Před 150 lety neexistovalo zákonem dané projednávací a odvolací právo, takže inženýři přišli zároveň se státními úředníky a "tudy to povede, tady máte peněžní náhradu, do dvou měsíců opusťte dům, zbouráme ho a na jaře už nezasejete"
3) Stavební firmy před 150 lety byly placeny za co nejrychlejší provedení práce, takže třeba na 20 km dlouhé trati pracovalo najednou 3-5 tisíc (!!!) osob.