- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na lokálních nádražích v zahraničí jsou z těchto nepotřebných budov často penziony. Ale i u nás, třeba na úzkokolejné dráze z Jindřichova Hradce. Udivuje mne, že správa nabízí jen k pronájmu vybydlenou budovu a diví se, že o ni není žádný zájem. To je alibistické počínání.
Škoda .
Bohužel je to skoro opuštěné místo, obrat cestujících malý a zanedbaná údržba. Doufám, že stejný osud za pár let nepotká Jablonecké Paseky...
Je to krasa!V zadnem pripade nebourat!
Diky p.Berounskemu a jemu podobnych zdobi Cechy spousta takovych krasnych budov.Pastva pro oci!!
30 let se o to nikdo nestaral a ted by to chtel zachranit aby to behem dalsich 30ti let spadlo samo.Bravo!
Promiňte všichni plusaři ale toto bych na pana Berounského v žádném případě neházel. Ten se naopak snažil o zachování obou nádraží o kterých se v pěkné, ale zároveň velmi smutné reportáži píše. Vše začalo dělením majetku ČD a tím pádem také rušením některých tratí. To se také týkalo té naši.
Další provoz na této trati zachránil nový, dočasný provozovatel Jizerská dráha. To bylo ale vše, ta budovy a pozemky v pronájmu neměla. Budovy v majetku ČD po ukončení činnosti Jizerské dráhy pak postupně bez údržby a dozoru osiřely... Proto toto krásné nádraží výpravčího Tománka a zřízence Skřivánka, které kdysi přivítalo i Františka Josefa tak smutně dopadlo.