Diskuse k článku

VIDEO: Vary se zlobí na ŘSD, zbourání doubského mostu město nečekalo

Most v karlovarské části Doubí na silnici číslo I/20 se opravovat nebude. Zjistilo se, že je v havarijním stavu, musí se proto strhnout a postavit nový. Na dokončení se bude čekat rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M80i59r38o30s79l35a84v 23T27o57m18a69n 6264265315589

Jasné porušení strany ŘSD, pracují zde inspektoři silnic i mostů. Je nabíledni, jak se prohlídky dělají. Z jedoucího auta, zastavit a most prohlédnou, jak předepisuje TP , to je !MOC!práce.

0/0
3.9.2018 9:02

K24a47r30e98l 11Š54e93v14č18í83k 5391101247763

jen by mě zajímalo, kdo přišel na to, že nový most bude za rok

+2/0
30.8.2018 23:43

M66i35l88a18n 45C36h81a46l54u36p81a 7744496527623

Nechme se překvapit. Třeba se to povede.

+1/−1
31.8.2018 1:18

K76a87r85e80l 19Š89i42k48ý16ř 5789155446264

Nezvládnou opravit most za rok jak si můžete myslet že za rok bude stát nový?

0/0
31.8.2018 3:19

P70e51t55r 23V12a79r50g43a 3365173840320

asi měl vlhký sen ;-D;-D;-D;-D

0/0
31.8.2018 15:54

J76a76r91o92s27l35a15v50a 50Z41i95e52g28l15e86r33o86v82á 2388396905644

Jak tedy dělali průzkum před " rekonstrukcí"? ..zřejmě se asi jen podívali a usoudili, jinak zdravý rozum mi nebere, že po 4!! měsících "rekonstrukce" najednou zjistí, že se musí most zbourat a postavit nový?? Mě přijde, že celé představenstvo ztratilo mozky..a to nikdo nekontroloval?? Všichni "ti nahoře" by ty dosavadní náklady měli uhradit ze svých kapes... To je opravdu výsměch normálním lidem....kdo nám zaplatí ten benzín za zbytečné objíždění? Nikdo..samozřejmě...občané, postarejte se. Klasika.

0/0
30.8.2018 23:05

P74e13t80r 67Z72e68l11e28n49k79a 8107574423227

ministr Ťok by měl podat demisi, prostě odejít z funkce :-/

0/0
30.8.2018 22:41

M50a54r87e53k 10J92a74n39e55č13k94a 1957926263561

Si říkám, jak to ti Japonci a Číňané dělají, že staví vše tak rychle a při tom kvalitně a to dokonce i mnohem náročnější a větší stavby. Jenom u nás i sebemenší stavba nebo oprava trvá minimálně rok a nakonec se to za několikanásobek původní ceny dostaví/opraví a za pár let, se to buď rozpadne, nebo rovnou spadne a největší "machři" na stavby všeho druhu a u ŘSD podivně stále oblíbená je Eurovia :-P

+2/0
30.8.2018 20:28

T53o78m54á41š 21T11a87t22í58č62e45k 5480322900258

Kam se člověk podívá, tam se to, co se postavilo za komančů, za první republiky a za císaře pána, rozpadá. A to, co se nerozpadá, jsou paláce zbohatlíků, jinak není vidět nic.

Máme to prostě úplně úžasný stát. V politice jeden darebák větší než druhý, na ouřadech jedno netáhlo yndelydendnější než druhý. Štěstím mně plesá srdce. :-P

+2/0
30.8.2018 20:18

J52i69ř72í 73H82o41r93á83k 9398965891

Málo placení odborníci na svých místech. ANO - bude lépe...

+6/−2
30.8.2018 18:36

R45e57n76é 72R75u75m84l71e95n10a 5544265307203

Víte...no Vy nevíte, ale to je asi vedlejší, volební právo a nárok přistupovat do diskuze má dneska kdekdo, stejně jako do prdeli*ky dirku.... Osoba, která podcenila zhodnocení stavu mostu jistě není vrcholný politik, na kterého Vy teď poukazujete (a to je mi u zadele, že to je zrovna ANO, které já navíc nevolím), ale nějaký inženýr, snad i znalec. Politiku bych do toho nemíchal, takoví lidé budou posuzovat stále bez ohledu na partaj u kormidla.

0/0
30.8.2018 21:29

F61r42a39n90t63i54š51k48a 39Č60a34n33í29k42o24v58á 5936249439302

Primátor města které se proslavilo LOSOVAČKOU na KV Arenu, stavbu která zadlužuje město děsivým způsobem, by si měl zamést před vlastním prahem.. !! ostatně komunální volby jsou za dveřmi, chápu jisté obavy...

+5/−4
30.8.2018 17:48

R65e40n44é 84R85u69m63l60e93n24a 5964525517623

Paní Čaníková,

rekonstrukce mostu je v režii Ředitelství silnic a dálnic, s tím nemá město vůbec nic společného. Stejně tak nemá pan Kulhánek nic společného s tehdejší losovačkou, nerozumím tedy jaké obavy a z čeho by měl mít v souvislosti s nadcházejícími volbami ve vztahu k mostu, který není městem spravován...

KV arena město nezadlužuje, to už se stalo právě za pánů Keřky, Hybnera a dalších, kteří tenkrát v Zastupitelstvu byli. Jsem rád, že lidé jako Vy nejsou činní v justičním systému naší republiky, s Vašimi klapkami na očích by to dopadlo neslavně a ublížila byste svými soudy nevinným lidem.

+4/0
30.8.2018 21:36

P31e98t64r 92K75o52l48á95ř 2288267484521

Souhlasím s primátorem KV, že tohle je naprosté selhání při přípravě a provádění rekonstrukce ... Jsem zvědav, jestli viník zaplatí několik desítek milionů za již provedené práce, které byly naprosto zbytečné ...

+11/−8
30.8.2018 17:00

T56o51m56á47š 16B39í82l98e53k 1304965537149

Desítek milionů? :) Za tuto čásku by byl nový.

0/0
30.8.2018 18:45

P93e89t90r 53V24a62r80g80a 3655213240920

tak málo? vy jste se zbláznil za to stavební firmy, co pracují pro stát nenastartují ani bagr ;-)

+2/0
30.8.2018 19:16

V10l48a90d81i69m22í27r 46F43i23b22i13g56e18r 5664691511184

Co čekají, v Janově budou mít nový dálniční most taky až za rok:-)

0/0
30.8.2018 16:47

R10u12d21a 88P81á62s57e52k 6132638675702

Kdyby tento osud potkal Thermal i místní Sprudelkolonnade tak bych se vůbec nezlobil.

+1/−9
30.8.2018 16:29

M89a39r41t53i15n 90J91i27n83d18r79a 6161702799773

Nejlepší řešení. To že si primátor nevidí do huby je jedna věc, ale kdo ten most zná, ví, že byl zbědovanej na první pohled a pokud uvnitř našli při opravách ještě něco horšího, asi tomu rozumí o trochu víc než pan primátor (a asi i dělali chvilku posudky, což si čas prostě vezme) a je dobře, že se to řeší! :-) R^

+16/−9
30.8.2018 16:27

J86a95r16o94s20l39a57v 21K22ř81i21v65á37n34e26k 2185639786726

Jistě, nejlepší.Ouřadování a blbé "projektování" od stolu a výběrování a placení za zahájenou rekostrukci, která se změnil v sondáž. A pak znova ouřadování a zase blbé projektování, bezpochyby se zase bude nějaký blb odvolávat, že ten minulej most byl něčím unikátní ..... no a pak ... za mnoho let ... poté ce se proouřaduje pěněz jak na postavení celeho mostu .... se postaví nový most.

Ano, máte pravdu. To je to nejlepší!

+6/−6
30.8.2018 16:36

P32e81t70r 13V13a75r77g34a 3335903320140

No vzhledem k tomu, že v poslední době tu funguje jistá nepřímá úměra - čím novější stavba (vč. mostů), tím kratší životnost, tak bych to jako nejlepší řešení neviděl ;-D;-D;-D;-D

+1/0
30.8.2018 19:20

B28e11r83n69a55r96d 67B56e41r41l28i29n71s92k34i 7632921673985

Zbědovanej na první pohled a mamlasové se až po půl roce dohrabali ke korozi?

0/0
30.8.2018 19:44

J25a37n 96S56u94c25h92ý 4134280417147

To musel spadnout most v Itálii aby se zjistilo, že naše mosty jsou stejné šroty?

Až spadne někde panelák, tak budeme narychlo přestěhovávat 2 miliony lidí?

+2/−3
30.8.2018 16:20

T33o29n89d76a 92H64e53j63l69í21k 1948313409907

Ne, tenhle most zjistili před několika měsíci, když začala ta technologická přestávka (čti: začaly se zpracovávat posudky z odebraných vzorků).

Jen teď je to mediálně vděčné téma.

+11/−1
30.8.2018 16:24

T63o51n40d19a 51H24e40j65l90í16k 1768303539877

Chápu, že jakmile nalezli problém, tak je adekvátní zastavit rekonstrukci, rozjet posudky, řízení, atd, a jakmile to bude hotové, tak informovat o náhradním plánu (zbourání). Ale teda mohli před 3 měsíci říct - "Most vypadá špatně, je možné, že bude potřeba zbourat. Za 2 měsíce dodáme posudky". Pak by radnice nebyla překvapená. Nebo byla, je před volbami.

+16/−3
30.8.2018 16:16

M54i62l93a48n 25C36h18a97l38u93p10a 7684196397963

Teď před volbami se přeci místním politikům hodí křičet a bít se v prsa. Dle mého o tom věděli, ale vytáhli to zcela účelově až teď. Místní politici nebo úředníci se běžně zúčastňují na kontrolních dnech takovéto velké stavby nebo aspoň z nich dostávají zápisy.

+5/−1
30.8.2018 16:55

R87e30n15é 66R65u41m73l61e92n76a 5274735677383

Jasný, zastupitel a kandidáti do Zastupitelstva mají nějakou zázračnou schopnost vidět až do morku kostí takového mostu a když ho dvakrát třikrát přejdou a zjistí svým rentgenovým zrakem korozi kovových prvků konstrukce, tak osnovají u piva, jak na tom podělat ANO, který má ten pech, že má zrovna u kormidla Ťoka. Tvl, kam na tohle chodíte? Příliš Absinthu, občas lysohlávka, LSD, hulíte travku?

Pokud je něco v gesci ŘSD, tak město určitě není účastníkem stavebního řízení jako investor a proto se obvyklých procesů obvykle neúčastní. Tohle je navíc novinka, to nikdo netutlal půl roku v šupleti...

No jo, já zapomněl, tyhle konspirační teorie...být Vámi, tak to tak něž*ru, občas jsou důvody neskutečně prosté. Skoro jako náš lid.

0/−3
30.8.2018 21:43

M83i98l72a20n 64C19h17a27l55u16p14a 7814646227463

Nebudete mi to věřit, ale 30 let dělám ve výstavbě a na stavbách se na koordinačních poradách min. jednou za měsíc stavují např. zástupci stavebního úřadu. Mají to dokonce ve své povinnosti. To že staví most ŘSD neznamená, že příslušným stavebním úřadem není ten místní Karlovarský, resp. krajský. Nevím čím jsem si zasloužil toliko urážek.

+1/0
31.8.2018 1:18

R19e81n14é 11R67u13m84l71e63n86a 5564795107103

Ale já Vám to rád věřím :-)

0/0
3.9.2018 11:27

R71e96n61é 49R69u54m94l36e58n54a 5294895697743

Jenže úředník není zastupitel...a pokud se na stavbě nic nedělo, tak asi ani nebyly kontrolní dny. Capisce? To Vy jste psal o bití v prsa a zcela proti obecně ctěné presumpci neviny jste je prostě označil za korupčníky, kteří o stavu mostu věděli a z nějakého volebního kalkulu se s tím vytáhli až teď. Vy víte, kdy byl posudek k dispozici, kdy byly hotové sondy atd.? Určitě ne, ale nebránilo to Vám učinit závěry, jak jste napsal. Tak se tak trochu divím vašemu rozčarování nad mým hodnocením Vašeho příspěvku :)

0/0
3.9.2018 12:25

M98a61r82t75i60n 25V83i93n22t71r 8980347983377

Budou volby, radnice by stejně dělala překvapené a rozhořčené, aby bylo vidět, jak se za lidi "bije" a jak sama funguje dobře, ale problémy vznikají jinde...

+4/−1
30.8.2018 18:17

V19í33t 17K38o16u26b82a 6186510424948

V každém případě lepší pár měsíců dopravních problémů, než pár mrtvých při případném kolapsu mostu (byť i jen hypotetickém).

+9/−3
30.8.2018 16:11

J66a50r81o33s58l80a77v 42K19ř71i11v13á79n29e84k 2265769846896

Ano. Kdyby to zachránilo byť jeden hypotetický život, tak .... Pěkně blbej argument...

Kolik lidí zahynulo při pádu mostu za posledních třeba 30let? Myslím, že pravděpodobnější je, že zhynu ušknutím užovky, ne?

Naopak lze docela obstojně vypočítat kolik celkem času strávili lidé objížděním. Ví se kolik lidí denně most užívalo a kolik času ztratí objížďkou. Odhadnu: 10000 lidí 5minut a 2roky uzávěra to je 36 500 000 minut a to je celkem 70let. Tedy za dva roky lidé ztratí tolik času že to dá na život jednoho člověka.

+2/−14
30.8.2018 16:32

M49a44r55t67i27n 34J46i90n82d52r90a 6891192509793

Co to je za hloupost ten výpočet? Tak to stejným způsobem udělejte třeba kolik životů stojí sledování Výměny manželek a bude to mít zhruba stejnou vypovídají hodnotu ;-D ;-D

+6/−2
30.8.2018 16:34

J92a73r12o70s62l90a31v 90K88ř64i17v29á37n18e31k 2105169336616

Hloupej jste leda vy. Lepší je alepoň nějaký odhadový výpočet než tupé "kdyby to zachránilo byť jeden život...."

Lidé sledují výměnu manželek o své vůli, protože to chtějí a zřejmě jim to přináší dobrý pocit, pro ně příjemnou zábavu. Svobodně se rozhodli jak svůj čast užijí. Vy se memáte co jim za to vysmívat. Vás tím nikdo neomezuje.

Jezdit objíždkami předpokládám nebaví nikoho. Je to čistá ztráta času. Nikdo to nechce. Musí se to. Omezuje to volnost a svobodu. Snižuje to množství volného času.

Jedna objížďka jakoby nic není. No ovšem při tom tempu jak se opravuje resp. přesněji řečeno ouřaduje a hloupě "projektýruje" vod stolu, kterého se tedy asi zřejmě zastáváte, člověk stále někde ztrácí nedobrovolně čas.

Žiji v Brně. Tady když přejede přes město tak jedu 50% času nějakou rozkopanou ulicí nebo objížďkou. Doprava je šílená. Odhaduji, že člověk v Brně denně ztratí 15minut navíc v dopravě. Jo, to ni není. Den má přece 24h! Poodečtení spánku, práce, jídla, hygieny clověky zbyde možná 4h denně na "svůj" čas.

0/0
30.8.2018 17:20

M92i60c21h82a63e97l 22Š88i93m88e28k 1812909627981

Jedna vec je ho zbourat. Schvalne,jak rychle postavi novy

+4/0
30.8.2018 16:10

M35i20l23a16n 31C97h28a52l66u12p20a 7154196817613

Za rok. Možná, že vy to umíte rychleji. Tak hurá do montérek.

Výhodou je, že jak stavební firma, tak projektanti jsou na místě a max. v obraze a mohou se ihned spustit stroje. Otázkou je zúřadování změny stavby z rekonstrukce na novostavbu.

+2/−2
30.8.2018 16:57

P52e84t66r 57V57a29r81g90a 3475713500110

Za rok ani omylem. Oprava (zbourání a znovu postavení) poloviny mostíku na R6, který se klene přes obyčejnou silnici - takže rozpětí tak na délku kamiónu - trvalo bez hodně mála 24 měsíců.

+1/0
30.8.2018 19:15

P36e12t69r 82V25a66r37g82a 3205853100110

No, zkusme to odhadnout - teď začnou dumat o zbourání - tak za 3 měsíce si podají žádost na zbourání, ale protože bude zima, tak se na to nemákne. Když se někdo odvolá a to jen jednou - tak si myslím, že příští rok v září by s tím bouráním mohli začít.

Pak přijde zima aneb technologická přestávka. Pokud souběžně s tím proběhne studie, výběr návrhu mostu a podá se žádost o stavební povolení a půjde to lehce, tak v květnu dalšího roku bychom mohli kopnout do míst dnešních pilířů/patek.

Při tom se zjistí, že jsou v horším stavu než jsme čekali, tak budeme kopat dál - u toho zjistíme, že jsou tam inženýrské sítě, k nimž se nikdo nehlásí a tak nevíme co s tím. No myslím, že v září za 2 roky bychom mohli nalít první beton do základů, pak zima - technologické přestávka. A pak v květnu znovu začneme

- když to půjde hodně dobře viděl bych slavnostní otevření v září roku 2020. A pokud tam bude sedět ještě Ťuk, tak pak v prosinci roku 2021.

+2/0
30.8.2018 19:13

K63a73r17e53l 80Š52i92k12ý17ř 5429465436244

Stačí se podívat jakým tempem se staví most v sokolově přes Citickou silnici a hned musí být každému jasné že to dopadne jak píše Petr Varga - tj. 2021 nejdříve.

0/0
31.8.2018 3:29

P43e14t79r 53V29a74r43g80a 3965903500950

R^ Tam to neznám ;-) bydlím jinde - ale prostě to tu v ČR známe

0/0
31.8.2018 15:53

R29o93b48e80r98t 50F65ü84r65s93t 9824215374202

Snad bude problém jen v mostovce. Pokud by se daly použít základy, bylo to doufejme rychlejší. :-/

0/0
30.8.2018 20:00

P94e78t47r 93S92u64c36h67ý 1808619574396

Tak mohl primátor navrhnout, že se most opraví, ale zodpovědnost za případný pád mostu ponese primátor .....

+15/−1
30.8.2018 16:00

M90i20c65h30a65l 82P66t57a60c57e53k 9306182918806

Ještě jsem neviděl politika, který by za něco nesl odpovědnost.

+11/−1
30.8.2018 16:14

P57e58t49r 31P67e25t18r 6793642428123

"někdo, Ředitelství silnic a dálnic, ministerstvo dopravy či projektant, v celém procesu zcela zásadně pochybil,“ napsal primátor"

já myslím, že největším problémem je primátor, který se vyjadřuje k věcem, kterým rozumí jak koza petrželi. Podobná překvapení se dějí i něčeho tak obyčejného jako rekonstrukce rodinných domů. Nevím, proč si laik dovoluje říkat do médií něco takového.

+27/−10
30.8.2018 15:46

V96i85k69t60o23r 86Š33v68u58b 7540285453377

Zajímala by mne ta "technologická přestávka". Taky mě to zní, jako, že buď se flákali při odstraňování povrchu a nebo, že neinformovali o průšvihu neprodleně ...

+4/−2
30.8.2018 15:56

P98e53t79r 58S46u35c27h85ý 1118839774196

Tak technologická přestávka je například to, že se odeberou vzorky mostu a čeká se na vyhodnocení v jakém jsou stavu ..... Nemá smysl most opravovat hned, když to může dopadnout jak nyní, že jsou vzorky v horším stavu než se myslelo.

+11/0
30.8.2018 16:01

M40i39c88h23a82l 39Ř11e86z62n84í80č86e98k 1441658957480

A nebo se posuzoval stav, zda je mozne pokracovat v rekonstrukci nebo je potreba prehodnotit celkove reseni

+7/0
30.8.2018 16:05

M42i35c39h23a22l 31H23i45r59k43a 4387256260943

Ministr zpoždění se zase může kasat, jak maká a naparovat se před kamerou. Ale že 4 měsíce od uzavření se nic nedělo, je přece prkotina. Ale čas běží ... :-/

+8/−10
30.8.2018 15:37

T11o90m51a81s 57R44o54t75t 9245277573

To je nazor... Jako nenapadlo Vas, ze vyhodnotit podklady k tomu, ze se most musi opravdu poslat dolu chvilku trva? Vy si to predstavujete jak Hurvinek valku.

+13/−4
30.8.2018 15:55

Najdete na iDNES.cz