Jak to začalo?
Celý nápad se zrodil v hlavě designérky webových stránek Judith Prays. I ona hledala partnera na internetu, kde vyplňovala stohy dotazníků a pak čekala, flirtovala, domlouvala schůzky… Nakonec zjistila, že se k ní žádný z mužů jednoduše nehodí. Ze svých schůzek si však odnesla poznatek, že si z mužů nejčastěji pamatuje jejich vůni. Rozhodla se tedy uspořádat party v New Yorku, kam pozvala 40 hostů. Všichni museli přinést ono tři dny „staré“ tričko. Hosté odhodili zábrany a postupovali dle instrukcí a očichávali trika. Z party vzešlo šest párů a jeden z toho dospěl až k svatbě.
Čtěte také: Nejpopulárnější sexuální poloha všech dob!
Věda
Ačkoli se mnoho lidí tomuto druhu seznamování smálo, je celá metoda založena na vědeckých základech. Výzkumy totiž ukázaly, že lidé často používají dojem z vůně pro dekódování genetických kombinací, které mohou vést ke zplození potomka. Vůně je přirozený způsob výběru partnerů. Judith Prays není žádná naivka a netvrdí, že vzájemná přitažlivost vůní je to jediné, co vytvoří dlouhodobý vztah. Podle ní metoda pomáhá překonat bariéry a stydlivým dává návod na navázání rozhovoru.
Co si o této metodě myslíte?