Chaos, roztěkanost, děláte jedno přes druhé a stále není nic pořádně hotovo. Zkuste si život maximálně zjednodušit a uvidíte, že ruku v ruce s tím se dostaví efektivita všeho, co uděláte a ubude stres. Začněte tím, že zkusíte ráno vstát o 15 minut dřív, abyste měla čas srovnat si v hlavě celý den.

1. Nelpěte na stereotypech

Jste zvyklá chodit nějakou trasou? Zkuste jinou. Dáváte si k obědu nejraději kuře s rýží? Zkuste jinou kuchyni. Nosila jste zásadně jeden střih sukně, zkuste třeba šaty, totéž boty, barvy. Když někdo otevře téma hovoru, které vás až dosud spolehlivě rozčílilo, nenechte se vytočit, reagujte vědomě jinak, než obvykle. Zkoušejte nové a dovolte si otevřít další zajímavé dveře, které život nabízí. Na výběr je mnohem víc variant, než na jaké jste byla zvyklá.

2. Choďte na schůzky dřív

Budete méně ve stresu a uvědomíte si, že ostatní vás budou jako dochvilnou brát také seriózněji. Ty tam jsou časy, kdy za nás rodiče podepisovali poznámky za pozdní docházku. Není už za koho se schovávat. Místo rodičů, jimž bylo na třídních schůzkách trapně za pozdní příchody za vás, se teď budete za své zpoždění cítit trapně a ve stresu vy sama.

Ilustrační fotografie
Témata: stres