Diskuze

V on-line hře EverQuest Next půjde tvořit i likvidovat prostředí

Vývojáři titulu EverQuest Next tvrdí, že je čas oprostit se od žánrových stereotypů. "A pokud to má někdo udělat, měl by to být EverQuest," tvrdí šéf vývoje Dave Georgeson. Hra vzniká zhruba dva roky a první půlrok vývojáři věnovali jen generování nápadů. Dalších dvanáct měsíců pak testovali využitelnost většiny z nich.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako jo, pobavils. ;-) Prý Maják Naděje :-) GW2 není o nic menší WoW klon než takovej Secret World, SWTOR nebo FFO. Sem tam je něco trochu jinak, aby to méně prozíravé zmátlo, ale zároveň zase ne příliš, aby se nevyplašili WoWkaři, kteří tvoří hlavní cílovou skupinu. Tohle motto a strach jít do opravdového progresu se těma hrama zcela nepokrytě táhne. Rv

0 0
možnosti

FU iDnes - patří pod Miroslav Rice

0 0
možnosti

Přesně stejně nás krmili při uvádění Guild Wars 2. Nakonec z toho byla zase jen x-tá kopie WoWka...

2 2
možnosti

J50a68n 94R55o71z52k24o97š

6. 8. 2013 15:49

Kdyby aspoň dobrá kopie, bohužel to wowku nesahalo ani po kolena:-(. Neříkám že to nemělo pár dobrých nápadů, ale v konečném stádiu to byl propadák..

1 1
možnosti

jiz jsem videl nejakou parodii zacinalo to.. Walt Disney a SEO uvadeji.. no umelecke ztvarneni jak to rici.. proste kdyz se dela hra z omalovanek tak je vyvoj levnejsi.. to chapu.. ale vypada to hrozne.. navic kdyz se to prezene s PhysiX tak to je proste preplacanina.. no a pak tu mame dalsi vec.. vime ze lide nemaji dost casto soudnost.. vedle krasnych veci dokazi vytvorit hrozne paskvily co kdyz se jim da do ruky nastroj pro tvorbu a budou na jednom serveru asi muze vzniknout.. nebo.. na bosse bude chodit xTisic lidi a on pokazde vybouchne.. to bude za chvilku peknej dungeon.. nebo se snad bude hra resetovat jako EvE kazdy den a tyto kratery zazracne zmyzi? jsem zvedavej..

0 1
možnosti

"Omalovankova" grafika se vyuziva kvuli zivotnosti. Pomaleji zastarava. Co se tyce hracske tvorby, tak ta vznika v samostatne hre a vyvojari z ni nastalo budou vybirat jen konkretni veci. V te MMO casti takova svoboda budovani nebude.

2 0
možnosti

Moc tomu neverim. Rift taky obsahoval random zmeny na mape a pak se clovek nemohl tema eventama ani prosekat k ukonceni questu (nebo zadavatele questu primo tyto eventy zbavily zivota a muselo se cekat na oziveni... :-D ).

0 0
možnosti

Guild wars 2 co Warhammer online v tom byly taky zajimavy, ale to bylo ze zacatku kdy, kdy se tam pohybovali lidi a bylo vas dost na takove eventy - s nedostatkem lidi si myslim, ze pak prijde spis flustrace.

1 0
možnosti

Uhm, TES zatím z hlediska herních mechanismů nepřišlo s vůbec ničím zajímavým, jediné co je na něm zajímavé je značka, jinak by po té hře ani pes neštěkl. Pokud člověk hledá inovaci v mmo, určitě se víc vyplatí sledovat everquest, wildstar nebo the division.

3 1
možnosti

Nektere ty veci tu jiz byly a nektere nejsou tak uzasne - no a nektere sliby autori nesplni (viz napr TOR) - uvidime, osobne jsem vice zvedav na TES Online

1 0
možnosti

To já také. TES je srdcovka. Každopádně, pokud by se povedl Next, byl bych jen rád. Dominance WoW a neschopnost ostatních producentů udělat něco s kvalitním end contentem je frustrující.

2 0
možnosti

A71d82a21m 49T88u41r37e60k

6. 8. 2013 11:29

Hodně stylizovaná grafická stránka hry, "heroic movement", eliminace levelů, destrukčnost světa... S původním Evequestem to nemá moc společného a jsem zvědav jak to celé bude fungovat. (Jak sem si ale myslel - ta destrukčnost není permanentní - svět se prý sám časem opravuje a to co může hráč vytvořit je také omezené - budou to jen nějaké přednastavené objekty). Uvidíme, rozhodně se těším a jsem zvědav, jestli SOE dosáhne kvality když způsobilo takový hype

2 0
možnosti

A95d45a87m 19T65u86r85e59k

6. 8. 2013 11:32

Jen takovej dodatek - EQ2 byl více o propracovaných modelech - Next zjednodušuje a spíše vsází na hezké pestrobarevné textury - graficky to působí jako hezčí WoW

0 0
možnosti