- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli bude loot systém odvozen od wow, tak si to pěkně užijte. "lepší" item s horšími vlastnostmi, vhodný pro jinou specializaci, 4x loot stejného itemu z bosse, zatímco ten druhý, co z něj má padat není atd.
Ten novy system je jiz zaveden na konzolove verzi, a tam to pada luxusne tak jak by melo.
No super, konečně odstraní AH, tu hlavní věc, kterou zdůvodňovali nutnost (spíše zhovadilost), neustálého internetového připojení u singleplayerové hry. Tak až Blizzard oznámí, že už nebude potřeba neustálé internetové připojení, na hraní D3, tak si to snad i koupím.
Neustale internetove pripojeni ma i jine duvody nez aukcni dum. Lze to krasne porovnat u konzolove verze, ktera tento pozadavek nema. Dusledek je ten, ze se mnozi/kopiruji predmety, nabouravaji soubory s ulozenou postavou a edituji predmety apod. Cili pozadavek staleho pripojeni je i jako ochrana proti podvodnikum.
Diablo naprosto zabil zmršený systém NE-náhodného generování prostředí, takže hra vypadá při opakovaném hraní pořád stejně.
Jinak pobavila mně věta "Například z meče se silovým bonusem lze vytvořit inteligentní čepel." Moc pěkný strojový překlad.
Jako jo, D3 bylo celkem pěkný. Jen mě nějak nenutí to hrát znovu. Hrál jsem to za čarodějku před rokem, za barbara asi před měsícem a nějak mě to netáhne hrát znovu. Nechápu, jak jsem mohl dohrát D2 snad třicetkrát :-)
D2 jen tricetkrat? No tak to se toho moc nenahralo. Precijen diablo se prave hraje stale a stale porad dokola...o tom ta hra je.
Hlavně se mi líbí to donekonečna otloukané "náhodně generované lokace" ... kdo hrál D3 jako já (600h), tak musí uznat, že random vypadá zcela jinak. Když přesně vím, jaká část mapy bude za tím a tím keřem nebo cestou a kde je vstup do další lokace atd ... tak sorry, to není random. za chvíli je to taková nuda, že u toho čtete na druhém monitoru cokoliv jiného.
Pravda, diablo 3 ma spoustu nahodnych faktoru. Nahodne padani pripojeni, nahodne rolly affixu na predmetech, nahoda kdyz padne neco co se hodi. Ale urcite to neni o nahodnem generovani prostredi, to v zadnem pripade. Jedinne co se meni je pozice truhlicek, a promichavaji se dungeony. Ale mapa je vpodstate porad stejna.
vypada to zajimave a budu se snazit si D3: RoS urcite zahrat jen tech her na dlouhodobe hrani uz mam nejak moc :)
V Blizzardu si neuvědomili, že není možné se vrátit do minulosti. K tomuto návratu je donutila hlasití skupinka kritiků AH. V době kdy se do her dodávají mikrotransakce je zrušení AH krokem zpět a fanoušky jim to dobloudí. Kdyby raději udělali speciální mód ve stylu HC kde není možné užít AH. Oni raději vylijí vaničku i s oním pověstným dítětem.
AH je dobré. Budou proti němu vystupovat jedině Ti co neumí obchodovat. Osobně AH používám a v případě HC to je skoro nutnost. Když Vás zabijí v 50 úrovni a Vy to musíte vše absolvovat znova tak je nutné mít odkládací prostor pro staré úspěšné vybavení. Když ale využijete všechny postavy tak máte problém s prostorem kam to dávat. AH to řeší protože má můžete věci prodat a po smrti je znova nakoupit.
V Blizzardu mne tímto krokem znechutili a už se poohlížím po jinem klonu Diabola. nechci být od rána do večera v jejich fiktivním světě. Žití je lepší. Sbohem Diablo 3.
Jedna věc je prodej věcí za herní a jiná za reálné peníze. Podle mě je ta první varianta logická, ta druhá zcela zbytečná...
Náhodně generované lokace hlavně měly být samozřejmostí už od první vydané verze D3...
pseudonáhodně tvořené lokace(tj ze stavebnice) samozřejmě byly, nějak jste opomněl v článku zmíněný dovětek náhodné městské lokace. (I když stoka je součástí města, ne a tu jsme si už užili ve D3 )