Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R17o50m44a14n 78V19o88c91e15t54k94a 9443721386178

Prostě se těším.... zahraju si to a doufám že obtížnost, získání goldů a lvl bude opravdu na delší dobu, prostě, tak jako dřív.

Jen teď vybrat ten správný server

0/0
doporučit
10.8.2019 0:58

T58o20m57á16š 32J50a42r45e63š 4412714230

Nemám předplatné již cca půl roku - dostal jsem 3 dny zdarma a invite do bety clasic... takže asi tak... Bohužel jsem je použil již cca před týdnem protože jsem nevěděl že clasic servery ještě nejdou (ale hra již stáhnout šla) takže smolík... a než platit za clasic to raději free vanila... Dejte mi Diablo 4 nebo to Diablo na mobil... D3 už mě nebaví... wow už umřel R.I.P - to raději nějakou Warcraftí deskovu...

0/0
doporučit
7.8.2019 15:07

T97o45m41á27š 36B80u61b78e79n59í23č83e15k 7708122776480

Já ale fakt nechápu, proč to někdo řeší, však je dost WotLK serverů, které už jsou prakticky 1:1 s ofikem a s minimem bugů. Navíc, pokud nevybírají peníze, tak jsou tolerované.

0/−2
doporučit
6.8.2019 22:13

T68o95m58á49š 13B60u60b17e60n64í97č83e10k 7128682246760

1:1 s původní ofiko verzé WotLK samozřejmě.

0/−2
doporučit
6.8.2019 22:14

P26e78t17r 18Š62u26p45i56t55a 7784407962927

Ne nejsou.

0/0
doporučit
7.8.2019 6:41

T48o44m70á43š 85B92u13b26e48n95í38č66e75k 7728102236800

Nejsou tolerované, nebo neexistují?

0/0
doporučit
7.8.2019 22:57

T75o22m81á45š 56B35u61b68e61n87í95č33e66k 7148142386300

No v každém případě existují a pokud vím, Blizzard zavřel jen ten největší z nich. A kromě toho, já jsem zásadní odpůrce pirátství (sám jsem sw vývojář) s touto jedinou výjimkou - mám legálně koupený jak originální wow, tak i všechny datadisky až k WotLK. Ale co s tou hrou udělali pak mne nebaví, to prostě hrát nechci. Takže jsem si doma, pro vlastní potřebu rozjel emulátor a hraju tu hru v té podobě, jaká se mi líbí. A vzhledem k tomu, že jsem hru i s datadisky koupil, tak nemám morální výčitky. Pokud blizard dotahne classic až do této fáze, tak ji začnu hrát na ofiku a jsem ochoten za to platit měsíční poplatky, nemám s tím problém.

0/0
doporučit
7.8.2019 23:05

M67a15t44ě65j 40P35a38v82l23ů 3621670221330

Ještě čekám na World of Warcraft lite a World of Warcraft dry

0/0
doporučit
6.8.2019 14:09

J59a69n 82V54o64n58d30r79á66č98e24k 4172338349508

Blizzard mě tou přehnanou komercí fakt štve. Nejdřív donutí zoufalé hráče, aby si obnovili předplatné, aby dostali šanci jim otestovat hru v betě, aby pak zjistili, že je to fuk, protože do bety se stejně primárně dostali lidi, co sice o Vanille neví nic a hru testovat nebudou, ale mají hodně followerů a udělají Blizzardu reklamu. A teď tohle. Dobře ví, že se na Classic chystají hlavně veteráni, kterým pohled na současné WoW přinejlepším způsobuje žlučníkový záchvat. A takoví rozhodně nemají zaplacený herní čas. A umožnit jim vytvoření si charakteru se svým oblíbeným nickem za poplatek rovný půl měsíčnímu hraní je prostě hnus. Měli by 27.8. spustit servery se vším všudy. To by bylo fér pro všechny. Ale prachy jsou až na prvním místě a když už teď je možné si za reálné peníze koupit "kosmetickou" výhodu, tak mám trochu strach, kam to až povede...Rv

+8/0
doporučit
6.8.2019 11:14

D38a51v72i71d 61P70r44i78e55č75k40o 7565504208282

Njn to je tím že Blizzard je teď pod vydavatel Activision...

0/−1
doporučit
6.8.2019 17:22

P51e47t16r 92Š74u71p72i96t30a 7594727712467

Co to je zase za blbosti? Žádný game-time nebyl potřeba k tomu, aby člověk zjistil zda-li dostal betu nebo ne.

Logicky nedostane betu člověk který si účet založí např. v době oznámení otevření bety. Jinak se rozdávala např. na stress-testy opravdu hojně. Dostal jsem ji a znám dost lidí kteří ji měli také.

Nevím co by mělo být "prostě hnus" na tom, že si předem mohou zabrat jména lidé kteří aktivně platí a jsou součástí komunity. Je to naprosto logické, stejně jako jinde, tak i tady má předplatitel určité výhody.

Kdo pomatuje vydání roku 2005, tak nad tímhle jásá. Pokavaď na hru čekáte, tak dobře také víte že se online rozhodne kde jaká komunita bude, protože realmy nejsou zatím známe.

0/0
doporučit
7.8.2019 6:40

J34a77n 66V26o27n14d58r71á33č25e49k 4612968979488

Do bety dostávali pozvánky pouze hráči s aktivním předplatným. Takže ano - byl. To považuji za špatné ze dvou důvodů - jednak Blizzard je asi jediná firma, která si za testování jejich produktů nechá platit a jednak naprostá většina WoW veteránů současné WoW nehraje (tedy alespoň já žádného neznám), takže ti s nejlepší znalostí Vanilly (už jen z toho důvodu, že jejich paměť není tolik ovlivněná současným WoW) se do bety bohužel nedostali. Což se bohužel projevilo tím, že byly často hlášeny bugy, které vlastně bugy nebyly. Jenže těžko očekávat relevantní zpětnou vazbu od někoho, kdo Vanillu nikdy nehrál. Hlavně, že teď platí, tak proč ho nepozvat..

Jinak většina veteránů chtěla, aby ty komunity byly oddělené. Tzn. dvě předplatné. Takže nevím, proč by měl mít výhodu někdo, kdo si platí za hraní jiné hry. Ale Blizzard to vidí jinak. Mně je naštěstí celkem jedno, jak se bude moje postava jmenovat, takže to neřeším a zaplatím až koncem srpna, ale už z principu mi to vadí.

0/0
doporučit
7.8.2019 8:39

J75a19n 82V88o33n25d87r94á64č85e27k 4572628789988

Ještě dodám - hnus je na tom to, že Blizzardu samozřejmě jde primárně o to, aby si co nejvíce lidí zaplatilo herní čas ještě před tím, než hru půjde hrát.. jen kvůli tomu, aby si zabrali jméno. Jim fakt nejde o to, aby měli současní předplatitelé nějaké výhody.. jim jde o prachy navíc, které z toho můžou ještě vytřískat..

+1/0
doporučit
7.8.2019 8:41

P74e41t21r 71Š17u18p50i62t89a 7344917232927

S betou se pletete, betu (jako vždy) šlo dostat na účet který nemá předplacený game-time, stejně jako na účet který má na retail wow permanentní ban (např. Recful).

Je dobré si uvědomit že Blizzard v podstatě otevře Classic zdarma, pouze za měsíční poplatek (oproti retail hře, kde si člověk musí koupit samotnou hru a datadisk). Takže zaplatit o 250kč víc za 1/2 měsíce není vůbec relevantní.

Logicky jde o peníze a Blizzard moc dobře ví co dělá, peníze vydělávat umí. Nechápu proč by se měl platit zvlášť retail a classic. Vždyť to si absolutně protiřečí s vaší logikou. Navíc by tim přišel o velkou masu lidí, kteří hrají retail.

"Veteráni" by měli pochopit že Classic je koncipován jako doplnění aktuální verze hry, primárně pro aktivní předplatitele. Není to koncipované jako něco pro lidi, kteří hrajou někde na free serverech. Ono taky to bude úplně jiná hra než Vanilla.

0/0
doporučit
7.8.2019 9:59

J74a81n 76V35o20n75d97r81á82č62e87k 4572118619778

Ok 100 % jistý si nejsem, jen jsem postřehl při pročítání ofic. diskusního fóra, že si spousty lidí obnovují předplatné jen kvůli tomu, aby mohli dostat pozvánku do bety. Ale třeba to dělali jen z neznalosti a tedy zbytečně. Mea culpa.

Nicméně nesouhlasím, že by se Classic otevřel zdarma. WoW jsem si (ač kdysi dávno) poctivě koupil. Naopak bych považoval za drzost, kdyby Blizzard nutil hráče si tu hru koupit podruhé. Přestože si plně uvědomuju, že tu hru v podstatě museli znovu vyvíjet, ale to je jejich problém.

WoW Classic určitě nevzniknul jako doplněk retailu pro aktuální předplatitele. Upřímně - ta hra je posledních několik let tak tragická, že tragičtější být nemůže. A spoustě lidi to tak prostě vyhovuje. Takže kvůli nim určitě Classic nevzniká, ti budou předplatné platit dál.

Classic zcela jistě vznikl právě kvůli lidem, kteří hrajou někde na free serverech nebo kteří nehrajou nikde a žijí ve vzpomínkách na Vanillu. A že ta komunita je početná. A byla tak hlasitá, že i Blizzard začal počítat. Protože to jsou pro Blizzard noví potenciální zákazníci (tzn. pravidelní předplatitelé) a to jde. Proto bych i preferoval, aby to bylo odděleně. Jedná se o dvě zcela jiné hry a nedokážu si dost dobře představit, že by někdo souběžně hrál obě hry najednou. Takových bude málo..až opadne prvotní zájem, tak se stejně obě komunity rozdělí. Mně osobně by nevadilo, kdyby každá hra měla svoje oddělené předplatné. Alespoň by na Classicu nebyla děcka plačící, že bez heirloomů a group finderu se to nedá hrát.

+1/0
doporučit
7.8.2019 12:10

M30i61c28h40a23l 70T45o49m86á65n85e76k 9687119416

ale proto to delaji, protoze chteji nalakat neoffik hrace na soucasne wow, proto to ma spolecne preplatne... blizzard tise toleroval neoffik servery presne kvuli tomu samemu protoze sem tam nekdo presel k offiku, vzdyt i on takto natocil i mega drahy film , jen jako reklamu pro wow, classic je jen kvuli tomu, ze nektere neoffiko servery se stali moc velke a zacali na tom ryzovat prachy pro sebe , jinak by to nikdy neudelali , tak se s tim smirte nebo to nehrajte, top ze to delaji na oziveni soucasneho wow je totiz uplne jasne, protoze az classic prestane hrace bavit , tak diky spolecnemu predplatnemu, proc si nezkusit i soucasne wow, ktere neni tak zdlouhave na vsehcno, protoze uz si proslo nejakym vyvojem, nerikam ze vzdy dobrym ale urcite nabizi vice moznosti co ve hre delat, jak to hrat a dost veci je vyladenych oproti classicu... protoze kdo v dnesni dobe ma cas na to , bezet splnit quest pul hodiny na druhy kontinent, to je jen zabijeni casu nic jine...

0/0
doporučit
7.8.2019 13:27

J35a42n 89V94o80n70d20r44á80č37e68k 4332758589388

Jako že se primárně snaží nalákat lidi do retailu skrz Classic? Tzn. že pracně vyvíjeli něco, co je jen nástroj k tomu, aby se hráči dostali k něčemu, co už tu je dávno a všichni to znají? A většina už si to vyzkoušela a má důvod, proč to nehraje? No mně to sice smysl nedává, ale přít se nebudu. Dle mého se většina navrátilců do retailu teda nevrátí. Buď budou hrát Classic nebo nic.

A kdo má na to čas? To je jasný důkaz nepochopení Vanilly, kde hlavním motivem bylo samotné hraní. Kdo má čas dělat hodinu quest? No přece každý, kdo má čas za hodinu udělat questů 5. Oba u PC stráví hodinu. A že jeden udělá víc questů? V čem je to lepší? Že vydělá víc virtuálních goldů a získá víc virtuálních zkušeností? Co si za to v reálném světě koupí, že pomalejší postup je ztrátou času? Pokud je tohle měřítko ztráty času, tak doporučuju nějaký free server s x-násobkem XP. Jistě Vás bude těšit, kolik času jste ušetřil rychlým levelováním. Mně je ale úplně jedno, kolik toho za hodinu stihnu. Jde mi o to, jak moc si tu hodinu užiju. A hlavně ta odměna na konci podstatně líp chutná, když si musím najít grupu, někam dojít a na závěr pokořit bosse. A fakt je mi jedno, že tou dobou už bych v retailu byl o 10 levelů dál se stejně generickou postavou, jako má tisíc lidí kolem mě. A bez jakékoliv známky výzvy, protože vše obtížné za člověka dělá klient. Takže já naopak pokládám za zabíjení času retail. Jaký má smysl vzít quest, když mi na mapě ukážou, kam mám jít a co mám sebrat? To si to rovnou ten Blizzardí klient může dojít sesbírat sám. Jaký má smysl dělat skupinový quest, když tu skupinu mi najde klient? Ať si tu potvoru rovnou zabije sám a já si jen skočím pro odměnu. Retail je jen takové bezduché a mechanické plnění jednoduchých úkolů zaměřené na co nejrychlejší postup. Tedy přesný opak toho, co byla Vanilla.

0/0
doporučit
7.8.2019 14:06

M18i28c60h49a11l 22T14o40m94á62n60e21k 9407849336

ano pokud chcete jen zabit cas tak skutecne nemate problem prochazet se pesky svetem a delat jeden q za hodinu, ale to dnes hraci chteji? ja nevim mozna ano, ale pokud to tak maji tak sranda je ze tohle muzou delat i souacsnem wow, nikdo je nenuti vyuzivat berlicky , ale ostatni oproti tomu pokud chteji hrat a ne jen zabijet cas, ... ja classic hrat budu, budu hop hrat solo napohodu ale narozdil od vas chapu ze lidi jsou ruzni a takovych co maji mrte casu na to aby to hrali vasim postupem moc nebude, protoze tu hru si mesicne budou platit , tohle je idealni to nejakeho single rpg, ci nejake mobilni hry, ne do mmo... a presne kvuli tomuto blizardi zacali postupne wow menit, protoze timto vasim zpusobem hrani se do end game kontentu ve vanille a tbc podivalo cca 3% vsech hracu a vyvojari sami rekli ze nechteji delat raidy pro tak malou skupinku .... tehda raidovali i normalni guildy x hodin a cele vikendy , dnes to zvlada jen uzka spicka pro hracu, doba se zmenila... blizz to sice prehnal s tim vyvojem ale vydat dnes datadisk tak nedodelany jako byl classic wow a totalne nevybalancovany a pomaly tak to to nehral uz vubec nikdo

0/0
doporučit
7.8.2019 14:15

M19i22c15h24a61l 56T31o67m70á81n48e89k 9187959426

dale ohledne questu, kolik lidi to tak delalo, ze si precelti q a sli ho slepe plnit? naproste minimum, naprosta vetsina stejne chodila na thottbot, ted to je rovnou ve hre, ano hledani party ma sve vyhody ale zase, ne kazdy ma cas a chut na to hledat hodinu partu treba do dungu aby pak nekdo po 5mins v dungu leavl a mohlo se zacit hledat znova, ja uzna vamze soucasne wow uz to prehnalo ale vazne nepotrebuji bezet pro q pul hodiny jen protoze to 5ti lidem prijde cool a tne spravny hardcore, kdyz to je jen ztrata casu a co to pridava na hrani? nic... dale nektere potvory zabijete sam i na v classicu, zalezi na class a tohle blizzard zrusil protoze jsou hraci co radi hraji sami a hlavne krom vydani uz i u tak masove hrane hry byl nasledne problem najit na to spoluhrace, a btw nekde soucasne daily q na max lvl tohle to prave obsahuji , jsou tam rare ci mini bossove ktere sam nezabijete, vas nazor chapu, je mi blizky , i kdyz ne az tak vyhroceny, ale je sobecky a absolutne nezahrnujici chute a nazory jinych hracu...

0/0
doporučit
7.8.2019 14:28

J43a76n 26V20o17n57d67r49á49č91e34k 4302858649858

Ne je to přesně naopak. Já právě chápu, že lidé mají různé chutě a každého baví něco jiného a proto od začátku píšu, že to jsou naprosto odlišné hry, které by měly být oddělené. Někdo považuje zdlouhavé questy za zabíjení času a někdo naopak za zábavu. Mně zase třeba nebaví aktuální wow, kde dostanu quest, doběhnu na místo, proběhnu celou lokací, naagruju všechny mobky a všechny udolám AoE skillem, jedním kliknutím všechny lootnu a běžím vrátit quest. Je to sice mnohem rychlejší než Vanilla, ale takováááá nuda.. To radši budu ten quest dělat hodinu a bavit se u každého souboje s každou mobkou a těšit se na odměnu, která mi příští souboj snad trochu ulehčí. Ale chápu, že někoho víc baví to první. Ale podle mě prostě není na místě snažit se tu vytvářet nějakou domnělou lineární závislost mezi zábavou a tím, kolik questů nebo levelů za hodinu stihnu udělat. To by to mohli rovnou nastavit tak, že každá mobka padne na ránu, aby to bylo co nejrychlejší. Berte to tak, že každá single player hra má různé obtížnosti. Kdyby byl každý jako vy, tak si zvolí "easy" a každou hru proběhne za 3 hodiny bez ztráty kytičky. Ale většina hráčů zvolí těžší obtížnost a hru si vychutnává. A nejen to, že je těžší. Ale třeba se i hrou procházejí a oceňují práci grafiků při prozkoumávání různých zákoutí a tak. Pro Vás jistě zabíjení času, pro většinu populace způsob, jak si maximálně vychutnat produkt, za který jsme zaplatili. A já fakt nemám "mrte casu na to aby to hrali vasim postupem". Jednak mě stále nechápete, protože já toho času u hry budu trávit totožný čas bez ohledu na rychlost postupu, ale hlavně já toho času na hraní mám opravdu velice málo, ale vůbec mi to nevadí, protože mi jde o zábavu a ne o to, kolik questů za večer stihnu dokončit.

0/0
doporučit
7.8.2019 19:43

P18e58t32r 50Š51u44p23i62t53a 7234557712387

Hlavní je, si uvědomit že retail je zaměřený hlavně na konktent na max lvl. Vanilla byla zaměřená od 1-60.

Grind mají obě hry podobné a retail možná i větší, to je otázka ale subjektivní.

Co je ale jasný fakt je že retail nabízí mnohem víc kontentu na max lvl. to neznamená že je to dobře nebo špatně. Jen říkám že porovnávat expení je nesmysl, každá hra je zaměřená na něco jiného.

Jestli ale někdo chce tvrdit že je Vanilla težká oproti BFA a že v BFA není co dělat, tak si musím klepat na hlavu. Lidé furt remcají, zajímalo by mě jestli mají dole 8/8M, rozohdně ne (to víme). Nebo jestli běhají M+ 15 na čas (asi taky ne), nebo snad neck na 65lvl (taky ne)? Vždy remcají jen ti co chodí RHC, LFR a delají si občas WQ.

Další věc je ze Classic není Vanilla. Skillcap hráčů se obecně zvednul a už teď prosakují nové strategie power expení, taktiky atp. Stačí hledat a člověk zjistí že si Vanilla feel opravdu neužije jako kdysi.

+2/0
doporučit
8.8.2019 8:23

J80a39n 39V64o49n86d65r28á77č62e67k 4232128639468

Naprostý souhlas - proto nikdo nikdy nepovažoval pomalé levelování ve Vanille za ztrátu času. To je jako kdyby si někdo u Fify stěžoval, že ten zápas je moc dlouhý. Nebo kdyby si někdo koupil Forzu a nadával, že závod jede 10 minut. Levelování je ve Vanille v podstatě hlavní část hry. Zatímco u každého dalšího datadisku to byla jen nutné zlo, které se musel přetrpět, aby se člověk mohl vrhnout na raidy. Rovnou mohli všem rozdat 10 levelů, ale to by samozřejmě bylo trapný, tak je nutili den dva trpět a dělat nudné questy a rychle vylevelovat a vrhnout se na dungy a raidy, než vyjde další patch. Bylo to prostě takové uspěchané a vytratila se ta pohodová atmosféra. A socializace. Když jsem naskočil do datáče o měsíc později a šel jsem dung a neznal taktiku, tak mě hned kicknuli a hotovo. Vždyť group finder nám za minutu najde nahrádu, tak co se s tím joudou zdržovat. To ve Vanille když už se někam došlo, tak se prostě spolupracovalo. A nakonec z toho často bylo přátelství na celou hru. Současné retail wow je single player hra s prvky MMORPG a to mně na ní vadí asi nejvíc.

0/0
doporučit
9.8.2019 15:10

Najdete na iDNES.cz