"Myslíme si, že příští generace konzolí bude úspěšná. Ale pro případ, že nebude, vyvíjíme skvělou interaktivní zábavu pro všechny dostupné platformy. A neexistují žádné důkazy, že by lidé měli zanevřít na interaktivní zábavu," řekl Zelnick na 41. konferenci společnosti Media & Telecom.
"To poslední, co bychom měli v plánu, je sázka na konkrétní typ hardwaru," tvrdí šéf Take-Two. Společnost se proto mimo konzolových her bude zaměřovat například i na mobilní zařízení. V minulosti pro ně vydala třeba starší tituly Max Payne a Grand Theft Auto III.
Jakmile však tyto přístroje doženou výkon konzolí, bude společnost pro mobilní zařízení vydávat i aktuální hry, a to ve stejný den jako verze pro ostatní platformy.
Vydavatelství také vyvíjí doplňující aplikace, které budou hráčům poskytovat dodatečné informace například na tabletu. To je směřování, které prosazuje třeba společnost Microsoft s aplikací Smart Glass (čtěte více). Zelnick je vůči doplňujícím aplikacím skeptický, pokud však o ně zákazníci projeví zájem, společnost je prý připravena je dodávat.
Šéf Take-Two se vyjádřil i k problematice bazarových her. Vydavatelství doufá, že se díky novým konzolím bude moci podílet na prodejích použitých titulů. Toto prohlášení může být poněkud zavádějící a nejspíše poukazuje na spekulaci, že hry půjde prodávat přímo prostřednictvím konzolových aplikací a výrobci konzolí i autoři her by z toho mohli získávat podíl.
Přesto však Zelnick tvrdí, že se Take-Two především snaží motivovat hráče, aby si titul ponechali delší dobu, zejména množstvím obsahu, či jeho rozšířením po vydání hry. "Pokud hru u zákazníků udržíte po osm týdnů, bazarové prodeje vás už téměř nezajímají," tvrdí Zelnick. Prvních osm týdnů je prý pro prodeje zásadních.