Roztomilá stvoření na screenech z 3D akce Vivisector: Beast inside

Po několika měsících úplného ticha se ukrajinský tým Action Forms opět připomíná se svoji hrou Vivisector: Beast inside (dříve Creatures of Dr. Moreau). Kromě několika zbrusu nových screenshotů, nám také na svých oficiálních stránkách servírují čerstvé informace o hře, zejména o příběhovém pozadí, které se již nedrží knižní předlohy H.G. Wellse. Dle jejich informací na hře usilovně pracovali celý minulý rok a podstatným způsobem změnili značnou část původní hry. Hned na začátku celé cesty po 16 lokacích tajemného ostrova je hráč postaven před volbu vlastní postavy, které budou 3 (Kurt Robinson, Malica Catwalk a Liam Quaid), každá s vlastní příběhovou linií. Zatím jsou známy pouze útržkovité informace o K. Robinsonovy, který svůj život dávno...
Po několika měsících úplného ticha se ukrajinský tým Action Forms opět připomíná se svoji hrou Vivisector: Beast inside (dříve Creatures of Dr. Moreau). Kromě několika zbrusu nových screenshotů, nám také na svých oficiálních stránkách servírují čerstvé informace o hře, zejména o příběhovém pozadí, které se již nedrží knižní předlohy H.G. Wellse. Dle jejich informací na hře usilovně pracovali celý minulý rok a podstatným způsobem změnili značnou část původní hry. Hned na začátku celé cesty po 16 lokacích tajemného ostrova je hráč postaven před volbu vlastní postavy, které budou 3 (Kurt Robinson, Malica Catwalk a Liam Quaid), každá s vlastní příběhovou linií. Zatím jsou známy pouze útržkovité informace o K. Robinsonovy, který svůj život dávno zasvětil vědě a hledání legendárního stvoření, známé jako Luminous lizard (svítící ještěr). Doufá, že jej najde právě na tajemném ostrově. Více infa o postavách snad bude odhaleno již brzy, zatím se pouze ví, že každá ze tří postav bude definována čtyřmi základními vlastnostmi mezi něž patří rychlost, odolnost, zdravotní limit (tzn., nejhorší podmínky ve kterých je schopen přežít) a stabilita při míření. O zbraních toho také autoři příliš neprozradili, na stránkách jsou odhaleny pouze 4 (nůž, pistol, brokovnice, sniperka), zato se autoři neopomněli pochlubit svým vlastním enginem AtmosFear a renderovací rutinou V-cold. Oba tyto nástroje dokáží společně vytvořit skvělou grafiku nejen v uzavřených prostorách , ale také v rozlehlých venkovních prostorách. V navigaci skrze rozlehlý ostrov bude pomáhat speciální mapa plná waypointů. Jak je vidět autoři na hře skutečně zapracovali a kromě znatelného vylepšení grafiky se podívali a přepracovali i systém hry, kdy je hráč odměňován za zabité potvory a získané body investuje do rozvoje svých schopností. A hodit se mu jistě budou, jak proti zmutované fauně, tak i proti agentům jisté vládní organizace, kterás se po 100 letech znovu chopila původního výzkumu a experimentu Dr. Morheda. Více se o hře dozvíte v této novince, starší screeny si můžete prohlédnout v této a nové zase v téhle screenshotové galerii. Na závěr se sluší upozornit, že v brzké době se chystá veřejný test nebo demoverze, ale o tom vás budeme ještě podrobně informovat.

Vivisector: Beast inside Vivisector: Beast inside Vivisector: Beast inside


Témata: nůž