První oficiální informace o RPG Neverwinter Nights 2

První oficiální informace o RPG Neverwinter Nights 2
Dlouho se o tom mluví a konečně je to tu. Jde o základní nástin zápletky a pár oficiálních faktů o plánovaném RPG Neverwinter Nights 2. Všechno začíná docela hezky. Válka mezi Luskanem a Neverwintrem je již téměř vzpomínkou, krajem putují bardi a pějí songy o dávných hrdinstvích a téměř všechna válečná zranění a škody jsou zapomenuty. Jenže, mezi městskými státy opět roste napětí a „Sword Coast“ balancuje na prahu otevřené války. Ale není to až tak jednoduché! Na Severu se sbírá další „zlo“ a shromažďuje všechny možné přisluhovače. Legendární „zlo“ nabývá na síle a pokud se tomu nikdo nepostaví, celý Sever bude ztracen a zotročen. Jak to tak bývá, i v nejhorší chvíli zbývá nějaká naděje. Do Neverwinteru je přivážen, v rukou osamoceného hrdiny, starodávný artefakt, jehož tajemství by mohla být odkryta a jež v sobě nese osud celého Severu. Tak takhle nějak začíná epický příběh plný hrdinských činů, ale i temných skutků, o kterých se v následujících věcích, snad, bude vyprávět.

Hráči se budou opět pohybovat světem „Forgotten Realms,“ který bude ještě rozsáhlejší než v předchozím díle. Ale nebojte, najdete i stará známá místa a přátele, ovšem ve zcela přepracované grafice. Opět se pojede podle pravidel Dungeons and Dragons, tentokrát edice 3.5 s novými kouzly, featy a speciálními povoláními (prestige class), která si ovšem musíte zasloužit. Jistě si pamatujete jednoho pomocníka, který vaší postavě pomáhal v prvním dílu. Ve dvojce to bude ještě o něco lepší, protože možní pomocníci budou tři a navíc budou rozšířeny možnosti interakce a ovládání celé skupinky (pro lepší využití schopností a slabin jednotlivých členů). Nakonec nesmíme zapomenout na překopaný a celkově vylepšený (zjednodušený) editor, kde si každý bude moci vyrobit vlastní dobrodružství, podělit se s ním s ostatními přes web a tak podobně. To je prozatím vše, ale věřím, že pro začátek to stačí.