- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Project I.G.I.: Covert Strike...hodně jsem se u něj navztekala .
Project IGI se dal dohrát (a byla to velká zábava), protože všechno v levelech bylo naskriptované přesně načas. Voják vyrazil na obchůzku vždy přesně ze stejného místa ve stejný okamžik a o 5 sekund později byl přesně tam kde při všech předchozích průchodech. Trik byl v tom si tyhle časy natrénovat, úplně stejně jako ve filmu Na hraně zítřka. Přeběhnout prostranství: 3s, zůstat ve stínu: 2s, vyjde voják, headshot, 6s na vběhnutí do chodby abych jinému vojákovi vpadnul akorát do zad. Když byl level "naučený", byla to paráda. Taky jsem to ale hrál na vysoké, člověk měl jiné časové dispozice.
Bojím se ale, že tenhle princip si pokračování nezachová.
Tak na tuhle klasiku se těším. Žádný supermoderní zbraně a superschopnosti
ale klasický postřeh a přesnost.
Olala, to bola v niektorych pasazach pekelna hra. Pokracovanie urcite zahrniem do svojej zbierky
Projet IGI jsem nikdy nedohrál. Dostal jsem se do posledního levelu. A když se dvě kola za sebou respawnovali nepřátelé za mými zády z ničeho, tak jsem to vzdal a odnesla to klávesnice.
Jj respawn tu hru totálně zazdil, přitom v takové hře, která se snažila blížit realitě, respawn vůbec neměl opodstatnění.