- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sežralo to tolik výkonu, že už nic nezbylo ani na vygenerování něčeho alespoň vzdáleně připomínajícího člověka?
je hezké vidět že EA konečně naslouchá hráčům a největší problém je podle videa vyřešen
Ty blaho. To bude ve fife naprosto neprekonatelna skala ucesu a vychytavek. Konecne fotbal se vsim vsudy!!
Konecne snad budou moct mit realisticky komedie na hlave.
Pořád je sice poznat, že je to render, ale posun je fakt hodně velký.
Pro porovnání zde Lara Croft před 6 lety na PC (přetočit na 1:15 min.).
Jako, je to pekne, ale stale desne neprirozene, trhane. Mozna je ale problem jenom ve vaze a setrvacnosti. Vlasy typu vlakno a cim jsou delsi, tim vic se natahuji. Kdezto na videu se snazi napodobovat platno, retez. Pripomina mi to prave vlasy jako retizky. Kdyz dosedne krok, cele to sebou skubne dolu. Vlasy tohle nedelaji, ani plynule spadnou se zhoupnutim.
A dale ma na vlasy vliv proudeni vetru kolem hlavy, ktere se je snazi prirozene tlacit dozadu. A oni pak ve predu zkouzavaji po rameni zpet dopredu.
Ale libi se mi, ze to delaji individualne pro kazdy zvlast. Kazdopadne fandim. EA hry se mi libi, jen se mi nelibi obchodni politika. A ze na starem tabletu samsung galaxy 2 mi nefunguje plant. vs zombie spravne mod BattleZ (ktery mne teda ani nebavi a vsechny levely uz mam hotove, ale to je vedlejsi. Nekdy to jede a kdyz ne, tak to spatne vykresluje find-player rozhrani a nasledna hra uplne spadne. Nehlede na to, ze hra celkem prehriva tablet). Ale za to muze spis samsung. Stale tam mam android 4.0.
To je jen nastaveni dynamiky a obecne fyzikalnich vlastnosti - s tim uz si musi pohrat tvurci her. Kazdy typ vlasu preci jen na pohyb reaguje jinak a dovedu si predstavit ze hry by mohly casem upravovat parametry simulace i na zaklade toho, zda jsou vlasy suche ci mokre (napriklad v desti)
Hlavni krok vidim v tom ze je mozne plynule propocitat takove mnozstvi objektu.
Je to pěkné, jen si nemyslím, že to brzy uvidíme v hrách. Přece jenom, takovéto technologické demo je jedna věc, hromada postav na obrazovce najednou je věc jiná.
Až to jednou budou grafické karty zvládat, bude to senzace.
Hmm, takže se můžeme těšit na nějaký "barber simulator" od EA?
Já jen aby to ještě měli kde použít :D frostbite je tak obtížné adoptovatelny engine, že ho studia odmítají používat, pokud jim EA nedá k dispozici půlku DICE , aby jim radili a upravovali engine.. dokonce to berou jako jeden z důvodu, proč neuspěl anthem
Nie len Anthem, ale aj Mass Effect Andromeda a ciastocne aj Dragon Age Inquisition.