Square Enix rozjíždí naplno svoji hype mašinerii. Final Fantasy XIII již má venku a s prodeji slaví zatím v Japonsku velké úspěchy, MMORPG Final Fantasy XIV už běží v betatestu. Do centra pozornosti je tedy potřeba dostat v poslední době dost opomíjenou Final Fantasy Versus XIII, jejíž vývoj kvůli Xboxové verzi FF XIII stagnoval.
A že na to jde tvrdě. Šéf projektu Tetsuya Nomura prohlásil následující: "Grafika byla ve hře tak upravena, že tu není žádný rozdíl mezi CGI animacemi a gameplayem." Tak to je tedy slovo do pranice. Už proto, jak velký rozdíl má Square Enix mezi CGI a gameplayem u FF XIII.
Je fakt, že obličeje postav v Heavy Rain svými detaily a autentičností snad i překonávají leckterá CGI, ale tvrdit, že gameplay celé hry nelze rozeznat od CGI? I jinak na to jde Nomura chytře.
Zdůraznil, že tato temná FF bude přesně tím pravým pro fandy legendární Final Fantasy VII. Před několika dny byl trailer z FF Versus předveden v uzavřené projekci, tak jsme zvědavi na to, až se objeví na veřejnosti.
Zdroj: PS3center