Včera, krátce po odbití hodiny půlnoční, se nám ozval vedoucí vývojářského týmu Faraway Studios, který nám formou několika vět nastínil čerstvou aktualitu na jejich domácí stránce. Podané rozhodnutí nás poměrně dost rozhodilo, nicméně po přečtení krátkého článečku jsme vše pochopili. Abyste dobře rozuměli, celá věc se točí okolo projektu Until Im Gone. Na něm „amatérští“ tvůrci pracují nějaký čas, přičemž za tu dobu se jim nesčetněkrát ozvali vydavatelé z nejrůznějších zemí světa. Údajně z Ameriky,Německa, Polska, Ruska, Ukrajiny, Itálie a Španělska. Naši domácí borci se však nenechali příslibem dobrého výdělku nalákat a všechny nabídky s jasným přesvědčením odmítli.
Domácí tvůrci zkrátka chtějí, aby hororová adventura Until Im Gone zůstala tím, čím je od svého vývoje – freeware projektem, který bude pro všechny zcela zdarma ke stažení. A pokud se ptáte, proč vlastně odmítají vidinu dobré sumy peněz, tak vám několik hlavních prvků krátce vylíčíme. Asi nejzásadnější věcí odmítnutí vydavatelů je fakt, že by tvůrcům nikdy nikdo nezaručil, že by jim do jejich práce nikdo nezasahoval. To stejné se týká i výdělku z prodeje. Ten je totiž nejistý, a tak by dost možná byly obě strany zklamány. V neposlední řadě se vedení bojí rychlé změny zaměstnání bez garance stoprocentního výdělku. Zkrátka a dobře, vše není takové, jak se na první pohled jeví.
Více na domácí stránce Faraway Studios