Diskuze
Epic ztrácí nervy nad příští generací konzolí
Děkujeme za pochopení.
Ej.dzej.rimmer
...
God of war 3 ,ze je zubatej ?Hmm tak ja jsem asi slepej :o)
xgandalf
Joe
Něco se Joeovi musí přiznat - sotva se objeví, tak diskuze ožije...
Cirkus Hulberto
Re: Joe
souhlas ... tak tezkej pripad idiocie se v reale totiz casto nevidi ... takze si joea musime poradne uzit, kdyz uz nekam konecne zase zavital
Jumik
..
Joe právě přiznal, že krade hry a přitom všem nadává do warezáků, taky všem nadává do děcek, což nejspíš znamená, že je sám děcko, potom je jasný důvod proč ani nemá PS3, rodiče prostě nedotují, ony léky na uklidnění mají už sami o sobě velký vliv na rodinný rozpočet
Jumik
Re: ..
Nebo si koupí PS3 až v době kdy ho někdo crackne, pokud má aspoň PS2 tak nepochybuji, že ho má očipovaný, samozřejmě mou lítost zasluhuje, je těžký nebýt sociálně slabý když je člověk retardovaný
guru joe
PC .. herne .. LOL
... nasiel som to pred chvilou .. a poviem to este raz .. HERNE PC JE PASE .. je totalne u riti kazdeho lucidneho vyvojara .. AKE POKAKANE GPU alebo DX to ma .. prachy su na konzolach ..
http://www.thesixthaxis.com/2010/05/16/epic-president-the-moneys-on-console/
guru joe
JUMIK je ubohy klamar
... God of War 3 SPE antialiasing.
http://www.realtimerendering.com/blog/more-on-god-of-war-iii-antialiasing/
Jumik
Re: JUMIK je ubohy klamar
Nějak se mi tím nechce ztrácet čas, ale věřím, že napsané to tam bude hezky, ale mě stačí co vidím, udělal jsem ti fotku, je hnusná mobilem, ale i v tý špatný kvalitě jsou ty zuby hodně dobře vidět http://screenshot.cz/93NE/ ;-) Já si AA představuji nějak takhle, ikdyž pravda, že na tohle nastavení už mi to běží jen 20 - 30 FPS, hrávám s nižším AA, který je ale pořád úplně někde jinde než ta parodie na vyhlazování v podání PS3 http://screenshot.cz/OVG4/ ;-)
Eclipse_GSX
:D
Návrh pro pana Škocha. Přejmenujte článek na "Joe ztrácí nervy nad současnou generací konzolí"
guru joe
Re: :D
... skoch ma roky moj mail ... a dobre vie .. co viem aj .. ale vy nie.
guru joe
CELL
... aby som obmedzil prud lzi, ktore tu chudak Jumik neustale dava .. tu mate tuto prezentaciu .. je dost techn razu, takze male zhrnutie .. hra BLUR a povodne exkluzivny MS tim /biazarre- :PGR seria/ .. vyvija arkade racing BLUR uz aj pre PS3 a pochvalili sa akym fantasticky jednoduchym sposobom vyriesili svoje problemy /lighting engine, kopa svetiel .. zjednodusene/ prave pomocou SPE pola .. konketne .. pomocou 3xSPE /paralelizovane vypocty, SPURs system/, vyuzivaju cast vykonu kazdej SPE .. nie su vyhradene po cely cas pre sub lighting system .. teda jobs .. na nic bezia viacero .. od fyziky po postefekty .. sami svou prezentacku nazvali .. volny preklad .. OBROVSKA KOPA SVETLA ZADARMO a BEZ ZASAHU RSX-GPU, len pripominam, ze PS3 ma 6xSPE .. "GP-GPU" pole vyuzitelne na COKOLVEK.
http://www.slideshare.net/nonchaotic/a-bizarre-way-to-do-realtime-lighting
SlužbyFekálníKanální
Re: CELL
Piš si to na svůj blog nebo někde jinde, ale sem ty srance netahej.
Jumik
..
Bože se mi to po něm ani nechce číst, nesmysly navíc v divný řeči, budu to vesele dál ignorovat, ať už napsal cokoliv tak se to stejně odehrává jen v jeho hlavě
Jumik
Re: ..
Tak jsem si přečetl první odstavec a jen se mi to potvrdilo, chlapče já vím, že jsi v 22 letech ještě nedokončil zvláštní školu, ale koukni na nějaký schéma PS3 než začne vykdakovat, že RSX adresuje XDR paměť ;-)
Jumik
..
Tady někomu nedochází, že na PS3 jsou hnusný textury protože má jen 256 MB grafický paměti GDDR3, jistě je tu ještě teoretická možnost přístupu do 256 MB operační paměti XDR, ale to stejně nikdo realně nebude dělat, protože řídit dvě nezávislý sběrnice by vedlo jen ke zpomalení, v tomhle má Xbox 360 velkou výhodu, má jen 512 MB GDDR3 přístupnou jen přez sběrnici GPU to vede k lepší využitelnosti paměti a taky to tak většinou vypadá, ale kromě toho má GPU Xboxu dalších 10 MB eDRAM pro antialiasing, stíny a podobně, v těchto věcech PS3 hodně pokulhává, krpatý stíny a 2x vyhlazování jsou realitou většiny her na PS3 (včetně exkluzivek, takže se opravdu o špatný port nejedná) ;-) Sice má PS3 Blu-ray mechaniku s 2,5 větší kapacitou média než DVD DL, ale to místo je realně využitelný jen pro předrenderovaný "ingame" sekvence a taky to tak většinou bývá, poslední případ vzpomenu GoW3 ;-) Jsem zarytý PCkář, ale mám PS3, Xbox 360 bych domů nechtěl, ale ikdyž má PS3 pokročilejší technologie (až na GPU) než Xbox 360 tak Microsoft to měl daleko líp promyšlený, PS3 trochu připomíná to jak pejsek a kočička vařili dort, dali tam všechny dobrý věci, ale nakonec to moc nedopadlo ;-) Mimochodem Gamebryo co jsem aspoň mohl vidět sem postnutý videjko nevypadá moc dobře, UE 3 už taky nepovažuji za engine graficky na úrovni, ale vypadá daleko líp, ikdyž je fajn, že je tak univerzální, ale takových enginů je hodně, napadá mě OGRE3D
guru joe
Re: ..
... na koho tu kricis do tmy .. chlapecku.
http://i37.tinypic.com/2eluruc.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/Uncharted%20Grabs/Uncharted5.jpg
... Jumik, pepo .. dam navrh na perm.ban na tvoju osobu za ten neustaly a lzivy vreskot na adresu PS3 .. pre ostatnych .. textury v ps3 hrach .. nativnych alebo exkluzivnych su na dostatocnej urovni /a lepsej nez na xcrape/, a malokoho nejako trapia .. OSOBNE si dobre pamatam na svoj prvy kontakt s crysis jedna a pri urovni detailov HIGH na mna z kazdej strany vrestali textury s NIZKYM rozlisenim, pop ups, neohrabany LOD geometrie a mipmap.
... PS3 ma 2 oddelene banky .. aby so to zjednosil .. CPU vstupuje do SVOJEJ XDR /25gig-/, GPU do svojej GDR /22 gig-sec/.. CELL do RSX via flexio BUS /35 gig-sec/ .. CELL vsak moze zapisovat aj do GDR3 /nieledy vyuzivane/ a RSX zas naopak do XDR .. BEZNE a STALE VYUZIVANE .. ty chudacku .. RSX teda adresujue CELYCH 512 mega .. ma na to vyhradenu extra zbernicu .. xcrap na druhej strane ma IBA jednu banku s pasmom 22 giga co je ABSOLUTNE nedostatocne, preto tam prilepili tu eDRAM, kt. vsak svojou velkou a nutnostou kopirovat frame buffer naspat do UMA pamate !!! .. sposobuje dnes kopu problemov .. G-buffer, Deferred rendering, atd. . obrovska KOPA xcrap ONLY hier preto bezi v SUB HD rozlisenie od ALANa LATE po HALO PREACH.
Deloix
epix
nejspíš se stane, že Unreal engine 4 bude v další generaci zastaralý a epic to budou zaplácávat a záplatovat :D Každopádně by to asi nebyl tak výraznej skok a možná to bude nakonec dobře, že další generace konzolí nebude jen kdejakej upgrade. U konzolí měl člověk vždycky radost ze skoku grafiky oproti předchozí generaci, zatímco PC se vždy zlepšovalo lineárně.
Jen ještě doufám ve spoustu věcí, třeba že bude v budoucnu standard Full HD + 60 FPS, jinak se můžou jít všichni klepnout :D ty dnešní kosmetický nedostatky me trochu serou :D
guru joe
Re: epix
... Unreal 3.x je hnusny patvar patchovany uz 5 rokov .. plac epicu nad Unreal 4.x mi je srdecne ukradnuty .. cakam, ze avalanche-frostbite-gamebryo timy plakat NEBUDU .. dalsi next gen bude 1080p 30/60fps .. zvysi sa rozlisenie, framerate bude kolisat dalej.
Je mi ho líto, říká „Ciri“ o novém představiteli seriálového Zaklínače
Herečka Freya Allen, která v netflixovském seriálu Zaklínač hraje postavu Ciri, se nechala slyšet,...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům nešlo opravit chybu, tak z procházení zdmi udělali součást příběhu
Skoro třicet let stará střílečka The Terminator: Future Shock vstoupila do historie jako vůbec...
Bojíte se hororů? Skutečnost je často ještě divnější a děsivější
Věta „inspirováno skutečností“ se za léta nadužívání stala jen prázdnou marketingovou frází. Ne,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Padl další rekord v Magicu. Legendární Black Lotus se prodal za 69 milionů
Neznámý sběratel stanovil nový rekord populární karetní hry Magic the Gathering. I přes to, že se...
Hraní přeruší reklama na hamburger. Hráči si utahují z nenasytnosti EA
Zvýšení ceny velkých her je pořád málo. Vydavatelství Electronic Arts nyní zkouší přijít na to, jak...
Jak vypadá akční týmová hra v Praze? Prošli jsme si nápadité Futurento
Futurento poblíž pražské O2 areny nabízí zábavné využití pro firemní akce, školní výlety, rozlučky...
Po xboxech a playstationech končí s oficiální podporou Twitteru i Nintendo
Společnost Nintendo oznámila, že její konzole Switch od 10. června přestane oficiálně umožňovat...