The Division se odehrává v postapokalyptickém světě zdecimovaném smrtícím virem, ve které skupinky přeživších bojují o zdroje a holý život.
Spencer předhodil nápad, že by scénář mohl být o speciálním agentovi, který se po výkonu služby snaží vrátit ke své rodině. Ideálně tedy něco, jako The Last of Us, jen bez zombíků (ano, vím že příšery v TLOU nejsou technicky vzato pravé zombies).
Podobných snů o ideální hře má každý hráč spousty, a po pravdě řečeno, bývají zcela odstřižené od ekonomické reality herního trhu, ovšem Spencerův tweet zaujal i vývojáře z Ubisoftu Juliana Gerightyho. Ten proto poprosil své fanoušky, aby mu k tomu napsali své názory.
Thoughts? https://t.co/f8sSHuD25V
— Julian Gerighty (@jgerighty) 13. července 2019
Asi je zbytečné zdůrazňovat, že myšlenka na příběhovou singleplayerovou hru z oblíbeného světa vyvolala u obecenstva nadšení, otázkou však je, co z toho. Nejspíše nic. Jednak se Gerighty proslavil spíše jako vtipálek (viz nedávná zmínka o Splinter Cellu), jednak Ubisoft podobné hry už dávno nedělá. Ale kdo ví, v herním průmyslu se občas dějí divné věci.