- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přes 8 miliónů prodaných kopií, kde přes 4,7 miliónů bylo na PC (info 2 dny staré, dneska bude číslo o trošku větší), na pc se prodalo víc než na všechny konzole, obvykle to bývá naopak.
Ná mém x let starém compu s grafárnou 1060 6GB to na střední detaily jede krásně (nevím kolik fps, ale vůbec to necuká a je jedno kde jsem), jen mi ta hra crashuje každých 20 minut až 3 hodiny, prostě je zatím nestabilní. Zatímco u bratra s nabouchaným pc to ještě nespadlo, ta hra je podle mě vyladěná na dobré sestavy a na horších to prostě padá, asi se vývojáři zaměřili na super grafiku a detaily, ale už jaksi odbyli tu stablitu (a je jedno zda jsem měl vše na střední detaily nebo na nejnižší, padalo to stejně-vyzkoušeno).
Spíše bude záležet jak si komponenty spolu rozumí, protože já to hraji na 6 let staré sestavě, 16 GB RAM, GTX 970 (4 GB RAM/3,5 GB RAM) a nespadla mi hra ani jedinkrát, a už jsem nahrál dost hodin. Opravdu nespadla.
Neskutečně "přehajpovaná" hra. Maximáln průměr, navíc vyšla nedokončená. Samozřejmě všude 9/10...
Tvůj názor ti neberu, ale nemáš pravdu :-D. Teď jsem právě dohrál dlouhou misi "Vloupačka" kde musíš v nóbl hotelu se svým parťákem a robotem "Placatkou" ukrást cenný čip. Pochopitelně akce se zvrtne, jsem svědkem vraždy důležité osoby a únik z hotelu je náročná a dlouhá věc - pokud to člověk chce stealth způsobem. Ale díky hackování se to dá. Scénář té mise je skvělý, provedení také. Jsou tam i emoce na závěr. Dokonalost.
Vysledek "komercniho uspechu" je propad akcii CD projektu o cca 25%
Ty asi moc nevíš jak to s akciemi chodí
„Původně jsme měli bonusový systém, který vychází z hodnocení hry a data vydání, nicméně po zvážení věříme, že za stávajících okolností není fér,“
Tak v tomto byznysu bych videl jako fer bonus podil na zisku. To jak presne se to udela a jak velkej podil uz je samozrejme na jinou diskuzi. Ja jako programator s 20 letou praxi jsem to zazil jen v jedne firme a musim rict, ze vetsi motivaci jsem nezazil.
Já to zažil ve více firmách, řekl bych že je to dokonce častější než nějaké pravidelné odměny.
Osobně bych raději uvítal odměny osobního/projektového charakteru postaveného na nefinančních kritériích.
Nejednou se stalo, že firma připravovala projekt jako dlouhodobou investici, jdou do něj extrémní peníze a zaplatí se třeba v horizontu 10-15 let, do té doby je dotovaný a firma to dotuje ze ziskových projektů, fakticky tak firma nedosáhne na stanovená kritéria pro vyplácení extra bonusů, případně jsou to drobné.
Projektové odměny mi přijdou lepší, ale zde je zase "závist" a třenice mezi zaměstnanci. Jeden bude dělat dotovaný či referenční projekt a bude bez odměn, někdo dělá projekt, který je v zisku a bude mít odměny a ani se nemusí snažit.
Vše má své pro a proti. Jsem nyní ve firmě, kde odměny souvisí s výsledkem hospodaření firmy. Když ale selže obchod a nedonese tolik práce, kolik chtěl, tak realizace nedělá nic špatně, přesto je bez odměn.
Každý systém odměňování má svá pro a proti.
Tak jsem tu hru dnes v noci spustil (PS4 Slim) a musím říct, že mi spadla čelist. Nikdy jsem ještě neviděl tak detailně propracované prostředí. Absolutně vás to vtáhne. Totál pecka.
To je divne, prodle mnohych "expertu" i tady v dizkuzi, je to na PS4 nejde pomalu ani zapnout, a ty takhle....
Neni to velka chyba, ale kdyz uz delate reklamu pro cloud gaming tak bych ocekaval i zminku o GeforceNow. Sluzba GFN funguje i u nas, mesicny poplatek je zatim nizsi a hru vlastnite vy a ne Nvidia coz neplati o Stadii
Tady bych jen upozornil že hru nevlastní NVIDIA ani VY. Předpokládám že byste se nedoplatil, kdybyste chtěl od CDPR koupit práva na Cyberpunk se všemi podklady a zdrojáky. Pokud se jen teď prodalo 8M kopií, tak CDPR trhlo po odečtení za distribuci a případného vlivu regionálních cen (například v Argentině se hra prodává pod 22€, v Rusku lehce nad 22€, a to včetně případných příslušných prodejních daní) nejméně čtvrt miliardy dolarů.