Vývojáři najali koordinátora erotických scén, aby se dabéři necítili špatně

  • 11
Ve filmovém světě už je to nějakou dobu běžná praxe, nyní trend tzv. „koordinátorů intimit“ přichází i do světa počítačových her. Jako jedni z prvních jejich služeb využili tvůrci nadcházejícího hitu Baldur’s Gate 3.

Technologický pokrok s umělou inteligencí v čele přinese konec mnoha tradičním povoláním, zároveň však vznikají mnohá další. Jedním z takových je i „koordinátor(ka) intimit“. Jeho/její rolí je dohlížet na to, aby při natáčení erotických scén nedošlo k situacím, které jsou pro členy štábu nepříjemné. Je vlastně prostředníkem mezi herci a režisérem a zajišťuje, aby nad vším, co se na place odehrává, probíhal všeobecný konsenzus.

Že budou souložit s medvědem, asi herci ve smlouvě dopředu neměli.

Poptávka po těchto specialistech vznikla po vypuknutí kauzy Harveyho Weinsteina a následně Me Too a dnes už se bez nich neobejde prakticky žádný vysokorozpočtový film, včetně například aktuálního hitu Oppenheimer.

Nyní zřejmě najdou využití i při výrobě počítačových her. Jendou z prvních vlaštovek bude chystané pokračování kultovní série fantasy RPG Baldur’s Gate, které vyjde již příští měsíc.

Jeho tvůrci z Larian Studios si zakládají na tom, že hráč bude mít absolutní svobodu ve svém jednání, což kromě širokých možností ovlivňovat tok příběhu i soubojů, samozřejmě znamená i to, že se v ní bude souložit. K dispozici bude spousta možných partnerů všech pohlaví, ras i velikostí, v ukázce už jsme například mohli vidět i pohlavní styk s druidem v jeho medvědí formě (viz náš článek). Není proto divu, že při natáčení dabingu a motion capture scén se skutečnými herci hrozilo, že by mohlo dojít k nechtěným situacím. Ale nedošlo.

„Nikdy jsem se při nahrávání necítila ‚fuj‘,“ prozradila BBC herečka Jennifer Englishová, a to prý má hodně nízký práh znechucení. Koordinátor intimních scén tak podle všeho odvedl dobrou práci, o čemž se budeme moci přesvědčit na PC již 3. srpna, na playstationech pak o měsíc později.