Delaney je mimo jiné autorkou obalu hry Unreal Torunament 2004. | foto: Delaney Kingová

Přidat ženské postavy do hry je prý příliš drahé. Není to jen výmluva?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Mezi vývojáři počítačových her se rozhořela debata o tom, nakolik je rozhodnutí nezahrnout do hry ženské postavy motivováno ekonomickými zájmy a nakolik přesvědčením.

Dva roky stará online střílečka Escape from Tarkov se na přelomu roku poměrně nečekaně dostala mezi nejsledovanější hry na platformě Twitch. Její provozovatelé totiž všem streamujícím i sledujícím hráčům slíbili, že je za to odmění kosmetickými doplňky. A tak na mainstream až příliš realistický „Tarkov“ na chvíli v popularitě přeskočil dokonce i největší aktuální hity, jako je League of Legends a Fortnite.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se