- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mizerné prodeje? No jo, stáhnout hry ze Steamu a GoGu a nabízet je jen přes obskurní Epic a pak se divit, že jdou do krachu... :/
Tak samozřejmě to asi nebyl úplně ten důvod. Hlavní důvod byl stagnace. Zatímco jsme všichni v mém okolí byli unešeni z Wolf Among Us, TWD1 a vlastně i Sam and Max, vše další už šlo dolů, bez inovací v hratelnosti a co víc, začalo to zastarávat technologicky. Vypadalo to, že se sice začali snažit, ale to už bylo pozdě. A co si budeme povídat, to, že většina her byla postavena na nějakých slavných (a drahých) značkách jim to ve výsledku asi taky moc neulehčilo...
Existuje poučka, které by se lidi měli držet. "Když chcete udělat film, tak udělejte film." Platná jak pro Telltale, tak pro jejich nástupce, tak i pro Davida Cage.
Jednou jsem se na tu lineární "hru" chytnul, ale víckrát už fakt ne.
Kdyby se té poučky drželi, tak nevznikne pár super her. Namátkou Detroit, Heavy Rain, Life is Strange.
Telltale hry a LiS by možná fungovaly jako seriály, ale Detroit a Heavy Rain ne. Protože Detroit a Heavy Rain jsou hodně věcí, ale ne lineární.
A pokud jste zkoušel nějakou z Telltale her, tak jste podle mě zkusil to nejslabší z "AAA her", co může tenhle žánr nabídnout.
Například jinak skvělý Wolf Among Us nás uvítal první epizodou v říjnu 2018, přičemž na zakončení v podobě páté epizody jsme si museli počkat až do listopadu následujícího roku.
Zdroj: https://www.idnes.cz/hry/magazin/telltale-games-studio-hry-navrat.A190828_164610_bw-magazin_oma
jupí letos v říjnu vyjde zakončení tak to je fakt vtipný. opravte si rok prosím.
No kdyby se jim povedlo dotahnout ten engine na kterym delali a vydaly pokracovani Wolf Among Us, tak bych jim sanci dal, ale krom prvniho dilu a dvou serii Walking Dead se me vsechno ostatni od nich uz jen zajidalo.