- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Počítám že chování testerů má tak nejmíň jeden pařan z deseti. Všechno prošmejdit, tlačit se na zdi jestli se mu nepovede někde projít zdí, obcházet hranice zda někde nenajde nějaký prostor kam se hned tak někdo nedostane.
Zkoušet střílet do větví či do vody jen tak ze zvědavosti co to udělá a jestli s tím počítá kolizní systém hry.
Patrné to bylo u portálu kde fanoušci nacházely hromady bugů kterými se dalo projít hrou za neuvěřitelně krátké časy.
Holt máme smůlu že nás za to nikdo neplatí :-)
myslíš třeba tohle
Testera jsem nejakou dobu delal a nejhorsi bylo, kdyz jsem rano prisel do prace a na stole mel cerstvou verzi hry tzv. build, nainstaloval, zacal testovat a za hodku prisel Bernd a rika "tak prave prisel cerstvy build, za 15 minut ho budete mit vsichni k dispozici"...tak jsme dostali novou verzi, starou odinstalovali, novou nainstalovali a zacali testovat a zase uplne od zacatku...Takze zacatek byl otestovany uz asi 20x a dal se ne a ne dostat...Samozrejme by slo pokracovat na starem buildu, ale to bylo zakazane...pak slo taky pouzit cheat a preskocit jiz otestovane casti, jenze to bylo taky zakazane...Nektere dny byla hra tak nefunkcni, ze se cely den nedelalo nic nez cekalo na alespon trochu testovatelnou verzi...
Btw. To ze tester musi odhalit kazdou chybu je pochopitelne stejna blbost jako sw bez chyb ;)
Tak jestli tenhle clovek, kterej o testovani sw dila nevi vubec nic je tam senior, tak se nedivim, ze ty hry vypadaj jak vypadaj ;)
Musí být těžké být tak dokonalý ve světě plném nýmandů.
Pan tester byl asi už hodně unavený protože v ARMA 3 je levitujících kamenů, keřů a postav a dalších Bugů docela dost. No nejde se tomu vyhnout je to v každé hře tohoto rozsahu. Za mě
Chybka - "nevím, teď...", čárka patří až za teď.
Pěkné téma. A pokud má Jan při hraní her někdy tendeci koncipovat hlášení o chybách, tak u vývojářů her je to ještě horší - objeví chybu a automaticky hledají její příčiny a možnosti opravy.
A nejenom to ... taky kolikrát přemýšlí nad tím, jak je ten který moment, objekt atd. zpracován :)
Nechtěl bych, aby hra byla mou prací, protože by pak pro mě nebyla zábavou a mít pak vycvičený zrak, abych při hraní oblíbené hry viděl každý nedotažený pixel by mi akorát hraní kazilo. Každopádně proti té práci nic nemám a jestli toho člověka práce baví, tak je to jen
Já si myslím že když většinu času hraje hry tak moc vycvičený zrak mít brzy nebude a pixel za chvíli ani neuvidí ;)
Klasická práce jako ve všech jiných firmách ... sám jsem QA a jeho popis práce se hodně shoduje s tím co dělám já, jen neběhám po herní ploše, ale bortím databáze. Každopádně bych to rád zkusil i v tomhle odvětví.
Podle mě otřesná práce která mi potom bude hnusit hraní i doma.
Pro mě by to určitě vysněná práce byla (se vším tím detailním procházením velkých ploch, hledání nepřesností a chyb i protokolováním) - a to klidně za malý peníz. Ovšem i tento pán potvrzuje, že takové pozice se získávají především ze známosti...
On rikal, ze Bohemia do juniorskych pozic nabira casto a neni to az takovy problem praci ziskat.