- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Herní průmysl není angažovaný, jen dělá přesně to, co si trh žádá.
Pokud budete mít silnou skupinu lidí, kteří vám budou dělat (na trhu) problémy, když budete dělat X, ale budou vás vynášet do nebe, když uděláte Y, a zároveň dalších 90 %, kterým je jedno, jestli děláte X nebo Y (maximálně si zanadávají, nebo zavzpomínají na „staré dobré časy“), tak byste byli blázen, nebýt angažovaní.
A až se změní nálady na trhu, změní se i „angažovanost“ (a to dost rychle).
Her je na digitálním trhu dost. I kdyby jsme ode dneška žádnou novou nekoupili ani oni takovou nevyrobili, tak pořád je zásoba neangažované zábavy na spoustu let dopředu, to musí vystačit, než pochopí, že platící zákazník je ten kdo určuje co se bude vyrábět.
Ohledně Rockstaru. Vzpomněl jsem si na staré dobré killing frenzy s plamenometem,a že by asi muselo být genderově vyvážené a upálit lidi všeho zastoupení. Akce vyvolává reakci a mluvit jak by měli věci být, spíše než jak jsou, vytváří jen přetvářku a pokrytectví.
Všeobecně hnutí BLM a spol. ve mne evokuje křesťanského ducha a zhovadilý koncept prvotního hříchu. že jsme postiženi stigmatem hříchu našich předků v tomto případě vůči černošskému obyvatelstvu.
Pominu už prvotní premisu, zda k nějakému hříchu vůbec došlo.. Ale myslím, že každý je rád, že zvládne případné své vlastní chyby, natož vláčet nějaké cizí, a ještě jimi být omezován, a znevýhodnován, to je totiž rasismus nejvyšího zrna - Hodnotit lidi dle jejich etnického původu.
Tedy zen v praxi, bojem proti něčemu se sami stáváme tím, co sami nenávidíme.
Faktem je, že velké studia za poslední dva roky, vydala přesně 0 dobrých her. Všechny byly angažované a stalo jich za to přesně 0.
třeba jako loňský Doom Ethernal? Nebo je pro tebe Bethesda a ID Software malá firma?
No letos to za to moc nestálo ... až na pár výjimek.
Pamatujete si, jak nějaký horlivec kritizoval českou hru Kingdom Come za to, že v ní není žádný černoch??
Tehdá jsem se tomu smál a klepal si na čelo... a dnes?? Dnes už je to v podstatě norma; a kdybych se tomu smál a klepal si na čelo, dost možná bych měl oplétačky se soudem. V USA určitě
A proč by tam černoši měli být? V té době to mohl být maximálně nějaký zakoupený otrok nebo ohořelá mrtvola. Nic víc.
Um Gottes Willen, jen to ne. jestli opravdu něco nepotřebujem je angažovaný herní průmysl. Navíc je to až směšně kontrastní s tím co dělají. Produkují tuny stříleček a krváků a chtějí být angažovaní a říkat, že rozbít někomu hubu je špatné? Je to asi tak morální, jako celé korektní USA, které přitom je největším producentem porna. Ti lidi by se už měli probrat z vlastní blbosti. A polud chci pro relax vystřílet pár emzáků, tak rozhodně předtím nepotřebuji pětihodinovou debatu o tom, jak je nutné se družit a neutlačovat příchozí z vesmíru. Mně by opravdu zajímalo, jak na to ti tvůrci a producenti přijdou, že by to někoho mohlo zajímat.? Nebo to dostanou od někoho rozkazem? V tom případě, kam jsme se to dostali? Navíc nevím proč by mi měl někdo neustále podsouvat své zcestné názory? Co hůř ještě dětem. Od toho aby děti naučila morálce je škola a rodiče, ne herní průmysl.
Angažovanost a vydělávání peněz nejdou moc dobře dohromady. Jak chcete vydělávat peníze, když marketing napadá vaše vlastní zákazníky?
Ovšem když nebudete angažovaný, setřou vás tak, že nebudete podnikat vůbec.
Jestli to znamená, že budou hry se zajímavějšíi postavami než pořád dokola "voják běloch kolem 30," tak ať si kolem toho pindají co chtějí
Akorát víme, jak k tomu přistupuje korporátní prostředí, kde jejich představa třeba silné ženské postavy je někdo, kdo neustálé dostává přes hubu (viz. nová Lara)
no posledni Wolfenstein Young blood se diky tomu pristupu stal naprosto odpadni zalezitosti.