- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fajn by bylo vzít ten díl z druhé strany a zahrát si v příběhu za "zlo". Tomu odpovídající postavičky a šíření zmaru, to by byla přímo radost.
Něco, co večer zapnu, jdu spát a ten nudný speedclick to dělá samo.
Sem tam na to mrknu, jak to leveluje a prochází to naprosto nezáživným příběhem až k poslednímu Bossovi, aby to pak dalo repete na vyšší obtížnost.
Tak to jste popsal 90% mobílních RPG. :D Máte z čeho vybírat... :D
1. bych opustil od pevně daného vzhledu postavy, řešil bych to výběrem klas a stromu dovedností.
2. bych se více zaměřil na příběh a neposlal ho do věčných lovišť jako v D3
3. vyváženost buildů a hlavně setů (a podstatně větší náročnost na jejich získání)
4. postavu která hraje pouze na "dálku" a ovládá bojovníky
5. bylo by toho hodně, tak hlavně ať se někdy 4ky dočkáme a ať je hratelná od prodeje
(za mě by stačila i 3ka, ale další příběh a navázání třeba unikátních předmětů-vlastností, které jdou získat jen z příběhu...., mapy, klasa, vyváženost setů........)
Ama, nebo cokoliv na luk. Frost Maiden byl luxusni build... Assa - kicksin, taky luxus. Wearbear soso teze...
A proc tam mit postavy? Proc ne tvorbu postavy, obleceni a tak. A ruzne zamerene skily? Chce nekdo vrhat zbrane, zvoli skill vrhani, pozdeji vybere bonus na sekery. V podstate, jak to bylo v diablo 2. A taky by to mohlo byt tak, ze se budou ziskavat body, ne levely a ve vetsim mnozstvi. At si to pak rozdeli hrac sam jako bonus do hp nebo skill. Je dost otravne cekat, nez ziska clovek spoustu bodu zkusenosti, aby mel level. To dam radeji jednou za cas treba +12 bodu na skil s dmg pro sekery +1 dmg/bod. Lepsi nez +10% na dmg jako jeden skil / 1 lvl
já jsem kdysi uvažoval o obráceném démonovi (něco jako dark paladin) kdyby dával curse aury démonům, jelikož zn jejich slabiny ("s tímhle jsem byl kdysi v hospodě.. ")
Petře Zelený, koukni na třeba Tree of Savior a classy / schopnosti co jsou tam... opravdu se toho dá vymyslet ještě spoustu a TOSko to ukazuje :-)
Jak už tu bylo napsáno, bylo by zajímavý, kdyby byla na výběr jenom jedna postava, a to Deprived s nulovými nebo základními staty. Hráč by si postupně odemykal schopnosti a na konci by mohla být postava např. Demon Hunter, Affliction Rogue, Dark Priest atd. Větvení vývoje by odemykalo nové příbuzné schopnosti a zamykalo některé nekompatibilní nebo nesmyslné kombinace. Vrátil bych vlastnost, že jednou daná postava už nelze vracet ve stromu vlastností zpět, jako to bylo v Diablu I a II.
Butchera. Samozřejmě nápravné ho.