- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se týká bugů, tak na špici, u na svou dobu perfektní hry, byl TES 2- Daggerfall. Jinak souhlas s Bloodlines Masquerade. Nebýt bugů byla by to asi nejlepší atmosférická hra (dohraná 4x za čtyři různé klany). Bohužel stálo to nervy opravovat záseky i opravy přes konzoli, aby vůbec šlo pokračovat. Na druhou stranu i přes to hrozné bugy to byla ABSOLUTNĚ NEJHUSTŠÍ atmosféra z her vůbec. Ten strach, který zvedal chlupy na rukou v Ocean House zatím žádný jiný herní počin nepřebil.
Je třeba tak těžké udělat film z "nočních kouzelnic" což byla squadra vyloženě jen z žen, v SSSR? Asi ne, jen by to tak netáhlo, protože ty ženský si to vybojovali, ne kvuli tomu, že jsou ženský, ale kvuli tomu, že byli to ultra DOOM
Místo toho se dělají debilní filmy
Přidal bych prakticky jakýkoliv PC port z konzolí, kdy teprve po vydání vývojáři s údivem zjišťují, k čemu slouží klávesnice a myš. A někde pro tyto bastlíře patrně existuje nějaký tajný manuál, ve kterém je napsáno "kolečkem myši se mění zbraně a nesmí to jít změnit" a "musíte implementovat klávesy pro rozhlížení, aby se vaše střílečka dala hrát i na PC bez myši".
VTMB je pro me srdcova zalezitost. Mam ji ve zlatem fondu spolecne s Falloutem 1 a 2, homam3 nebo Jagged Aliance 2.
Osobně bych možná přidal Baldur's Gate: Siege of Dragonspear, který také dostal přostřednictvím review bombingu dobře naloženo. Je pravda, že si za to Beamdog svými vyjádřeními trochu mohl sám, ale celá kauza v žádném případě nebyla tak černobílá, jak se obě strany barikády dodnes snaží tvářit.
Já si interquel mezi BG1 a BG2 celkem užil, i když bez výhrad to nebylo a zklamal mě především nezvládnutý konec.
Já z toho mám dojem, že se někteří lidé snaží na hře najít chyby za každou cenu, že tu hru předem nesnášejí a vyzdvihují maličkosti, aby hru mohli hanit. Ať už kvůli jejímu autorovi (Vávra), nebo kvůli části obsahu (lesby v The Last of Us 2). Že hry už nejsou jen zábavou po práci, po škole, ale že do herních světů lidé promítají vlastní politické a názorové vidění světa.
Tak hry jako médium zábavního průmyslu holt od devadesátek ušlo kus cesty, což sebou nese pozitiva i negativa. Pro velkou část casual hráčů jsou hry dodnes jen zábavou po práci, po škole nebo ve škole
Tím, že má dnes spousta her blízko k filmovému zážitku dovoluje tvůrcům do svých her promítat své socio-politické myšlenky a hráči na to mají přirozeně zase své vlastní názory.
Battlefront 2 nepodmiňoval postup hrou penězi, ani vzdáleně. Jako ano, byl tam velmi lehký pay 2 win, ale celý ten randál vznikl prostě protože to byl AAA titul s transakcemi.
Mmch. po několika patchích se hrál báječně, a autoři dodali více obsahu, než se čekalo.
lootboxy obsahovaly herní výhody a šly kupovat za skutečné peníze...
Battlefield 4. Největší zklamání. Smažil jsem Battlefiel 3ku. Ta byla naprosto super. Proto když vyšla čtyřka, hned jsem si jí běžel koupit. Strašné. Servery měli obrovské lagy, hra padala a byla v podstatě dva měsíce nehratelná. Tak jsem jí smazal a dál smažil trojku. Jaké bylo mé překvapení, když jsem po roce a půl když vyšel Battlefield 1, čtyřku omylem opět nainstaloval a kupodivu se hrála dobře. Zahrál jsem si jí párkrát. Ale tak mě to štvalo, že jsem původně utratil randál za nehratelnou šitku, že skutečnost že hru hooodně dloho po releasu opravili (v době kdy se ta hra stala defakto zastaralou a byla nahrazená novějším dílem BF1 a navíc byla zlevněná z patnáci stovek na stovky dvě) že jsme jí stejně smáznul a už jsem si od té doby nikdy žádný další battlefield nekoupil. Takhle ne pánové.
No Man Sky po vydání jsem miloval. První update totálně rozházel suroviny, přidal nové věci a mne to přestalo bavit.
Zkuste současný stav. Je to o dost jiná hra. Včetně stavění základen (i podmořských). A konečně jsou tam také prázdné světy.
Máte tam chybičku. Hra s agresivní DRM byla SimCity (2013), ne SimCity 4.
SimCity 4 je skvělý klenot, ten šlapal bez problému. O tom novém bazmeku snad lepší nemluvit...