Diskuse

Těšíte se na Legend?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aleš Kopřiva

5. 6. 2007 12:18
Dialogy, příběh, víla....

Všiml jsem si, jak autoři v rozhovorech opakovaně zdůrazňují, že chtějí, aby ta hra měla dobrý příběh a že na tom dost dělají. To sice tvrdil kdekdo a nesplnil, ale snad to dopadne lépe, než u většiny diablovek. Taky to má mít regulérní dialogy, otázky a odpovědi, nikoliv chabé diablovské proslovy. I když si nedělám iluze o složitosti mluvy, i tak je to krok vpřed od povrchnosti rubaček. Líbí se i ten nápad se světélkující vílou, kterou ovládáš jako svůj kurzor - v podzemních prostorách si pohybem myši bude člověk svítit, jinak tam bude tma jako v.... A navíc, hrdina může s vílou normálně mluvit a komentovat dění, což je taky malé plus.

Taky se KONEČNĚ někdo snaží brát souboje trochu reálněji, tj. že rána mnohem větší a silnější potvory tě odhodí a přizabije bez ohledu na to, jestli si namakaný nalevelovaný borec a kryješ ji štítem, protože lidská síla je o x tříd níže, než síla obří potvory (zkuste v reálu zastavit ránu prackou takového tygra nebo medvěda, přeju příjemnou zábavu). Takže bude třeba víc uhýbat. Naopak nejméně se mi líbí ty jejich výskoky a šplhání po potvorách, to je naopak efektní hloupost, ale uvidíme, jak to zpracují... Snad to bude jednoduché ale solidní akční RPG, nikoliv tupá rubačka ala Diablo 2 :-) (to sem si naběhl).

0 0
možnosti