- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle neni recenze hry;-)
Tento clanek mel osvetlit technicke aspekty hratelnosti cili primest hola fakta co ve hre je a neni. Jestli je to dobre nebo spatne jsem se snazil vyjadrovat co nejmene. Myslim, ze jsem tak souhrne ucinil jednou. Urcite jsem se nesnazil nikomu sdelit silnější juggly = větší hratelnost. Z meho sdeleni bych udelal vzorec silnější juggly + oslabeny ukazatel energie=rychlejsi zapasy nez doposud. Tot vse. Nekomu se to libi nekomu ne. Jiz v pocatku hrani tk5 jsem vyzival komunitu abychom hrali s ukazatel na 125% abychom se hodnotove dostali alespon na uroven predchozich tekken, ale vetsine lidi to vyhovovalo na 100% nebo se aspon tak tvarili. Nyni v arkadove verzi tekken5.1 100% ukazatel energie odpovida 120% ze zakladni petkove verze, takze se to jiste nelibilo hodne fanouskum.
2x ve svem vyjadreni zminujes wallroll, ja jsem pro tento pohyb pouzil ve svem clanku termin rychle odkuleni po zdi;-) A opet slo o konstatovani faktu v tk4 je, v tk5 neni.;-)
Cus bus