Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Myslíte, že je možné v oblasti save/load systému vymyslet něco nového?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chose

27. 11. 2004 15:05
Rozhodně omezit
Konečně jsem se v Payneovi 2 dopracoval k nejvyšší obtížnosti, která omezuje počet quicksavů na 4 za level, a dojem ze hry byl o 100% lepší, i když jsem to hrál potřetí
0 0
možnosti

Vladimír Ševeček

26. 11. 2004 20:08
!!!

Upřednostňuji checkpointy a nebo omezený save (na počet - viz. Hitman). Jinak chybí atmosféra!

Mr. Wáwra tu psal o SH44. Tam je to dobře řešený... to je taky možnost !

0 0
možnosti

___ Brt ___

26. 11. 2004 15:38
A co třeba dát hráči volbu podobně jako v Jagged Alliance2 nebo Wizardry8 - tedy nechat ho na začátku zvolit hru s možností ukládání kdekoli nebo s omezeným ukládáním a to nezávisle na obtížnosti hry?
0 0
možnosti

Mr. Wáwra

26. 11. 2004 15:06
ideální savování v FPS...
...má dle mě Far Cry, pač ty sejv pointy jsou na inteligentních místech a člověk furt nemačká quick save/quick load.  Přiznám se, že u Dooma 3 jsem furt mačkal F5 :) Jinak co se týče adventur, tak SH4 taky má dobrý savy (jednu sejvovací ústřední lokaci)
0 0
možnosti

*** ***

26. 11. 2004 14:58
reloaded
No otazka sace/load je vazne dost komplikovana a nejde posoudit nejak obecne, spis u konretnich her. Project IGI: Tak o tehle hre prohlasil Anastasov, ze mu dala SAKRA zabrat a to proto to pro me byla vyzva, abych ji pokoril. A stalo se. Bylo to sice fruistrujici, ale tuhle hru mam proste ulozenou v pameti navzdy. Na rozdil od spoustu jinych 3D akci. Commandis: Zde, pokud vim save byly, ale bylo to stejne pekelne tezke, takze obtiznost nesouvisi ani tak s save, ale s designem a konceptem. Deus-ex: Tuhle hru uvadim proto, ze i kdyz slo kdykoliv ukladat, atmosferu mela primo dabelskou. Takze amtosfera a sirsi vnimani hry lze docilit i s save/load systemem. Ale kdyz se nad tim tak zamyslim, tak hry, ktere byli tezke a frustrovaly me, tak na ty nakonec vzpominam mnohem casteji a v pozitivni smyslu, nez na kousky lehci a oddychove
0 0
možnosti

___ Brt ___

26. 11. 2004 15:40
Na Project IGI nevzpomínám vůbec rád. Zapích jsem to někde těsně před koncem, protože mě to neustálý hraní dokola přestalo bavit.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 17

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 13

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 4

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 13

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu

novinky 28. 4. 2024 0

Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 5

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč