Diskuse
Myslíte, že je možné v oblasti save/load systému vymyslet něco nového?
Děkujeme za pochopení.
chose
Rozhodně omezit
Konečně jsem se v Payneovi 2 dopracoval k nejvyšší obtížnosti, která omezuje počet quicksavů na 4 za level, a dojem ze hry byl o 100% lepší, i když jsem to hrál potřetíVladimír Ševeček
!!!
Upřednostňuji checkpointy a nebo omezený save (na počet - viz. Hitman). Jinak chybí atmosféra!
Mr. Wáwra tu psal o SH44. Tam je to dobře řešený... to je taky možnost !
___ Brt ___
A co třeba dát hráči volbu podobně jako v Jagged Alliance2 nebo Wizardry8 - tedy nechat ho na začátku zvolit hru s možností ukládání kdekoli nebo s omezeným ukládáním a to nezávisle na obtížnosti hry?
Mr. Wáwra
ideální savování v FPS...
...má dle mě Far Cry, pač ty sejv pointy jsou na inteligentních místech a člověk furt nemačká quick save/quick load. Přiznám se, že u Dooma 3 jsem furt mačkal F5 :) Jinak co se týče adventur, tak SH4 taky má dobrý savy (jednu sejvovací ústřední lokaci)*** ***
reloaded
No otazka sace/load je vazne dost komplikovana a nejde posoudit nejak obecne, spis u konretnich her. Project IGI: Tak o tehle hre prohlasil Anastasov, ze mu dala SAKRA zabrat a to proto to pro me byla vyzva, abych ji pokoril. A stalo se. Bylo to sice fruistrujici, ale tuhle hru mam proste ulozenou v pameti navzdy. Na rozdil od spoustu jinych 3D akci. Commandis: Zde, pokud vim save byly, ale bylo to stejne pekelne tezke, takze obtiznost nesouvisi ani tak s save, ale s designem a konceptem. Deus-ex: Tuhle hru uvadim proto, ze i kdyz slo kdykoliv ukladat, atmosferu mela primo dabelskou. Takze amtosfera a sirsi vnimani hry lze docilit i s save/load systemem. Ale kdyz se nad tim tak zamyslim, tak hry, ktere byli tezke a frustrovaly me, tak na ty nakonec vzpominam mnohem casteji a v pozitivni smyslu, nez na kousky lehci a oddychove___ Brt ___
Na Project IGI nevzpomínám vůbec rád. Zapích jsem to někde těsně před koncem, protože mě to neustálý hraní dokola přestalo bavit.
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)
AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat:
30 000 - 32 000 Kč