Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuse

Super Smash Bros. Melee

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ssbm

31. 12. 2008 20:15
hd

je mozne hrat ssbm i na komplu

0 0
možnosti

Petr Hykel

23. 8. 2004 15:36
Mam ci nemam
Ma cenu si to kupovat bez druheho ovladace?
0 0
možnosti

Martin Kaller

19. 6. 2002 1:25
to evilmind a magitek

to evilmind: inu, vycházeje z manuálu, kde hovoří všude o damage a nikoli o snížení hmotnosti si myslím, že to je vlastně vcelku jedno, protože výsledný efekt je de facto stejný - mou chybou samozřejmě je tebou uvedená skutečnost, že se nezmiňuji o motivu vyhození protihráče z herní plochy jako konečném řešení souboje! Jinak chaos na hřišti tedy je místy pořádný, nemohu si pomoci! Co se týče zvládnutí technik, tak to bych osobně spíše viděl na vybrané strategii každého hráče, pro něhož ve finále bude mnohem jednodušší naučit se jednoduché a pořádné útočné kombo než těch pár obranných technik;

já tedy fakt nevím, ale nějak tady nevidím nic tak super, je zde sto  a jeden skvělých nápadů, jež však skončí dříve, než se všechno pořádně rozjede! Ale možná to je jenom tím, že jsem tuhle hru nepochopil...

to magitek: problém je v tom, že pokud mám na věc jiný názor než všichni ostatní, tak jej řeknu a nebudu se snažit kvůli zachování linie jenom pokrytecky tvrdit basu. Jak jsem naznačil výše, dost možná, že SSBM všichni pochopili lépe než já, ale já jsem nedostatky téhle hry dostatečně jasně rozepsal v recenzi, takže chceš-li na toto téma polemizovat, uveď konkrétně, s čím nesouhlasíš. Jinak takovou zajímavost. Například titul Jet Force Gemini od Rare také nepovažuji na rozdíl od zbytku světa za nějaký klenot N64 a Sonic Adventure 2 pro Dreamcast zrovna tak. A co je právě u Sonica legrační je skutečnost, že na DC mu všude dávali ohromné hodnocení (což nebyl však můj případ) a s jeho příchodem na GC náhle euforie opadla o celých 20%-30% - a přitom se jedná o vylepšenou verzi s konektivitou na Sonica pro GBA. V čem je problém? Na DC to stačilo a na GC to najednou není dost dobré? To chápu, ale takovýhle propad...

Martin Kaller

0 0
možnosti

evilmind

19. 6. 2002 8:30

Pravda, koukam do manualu, a slovo hmotnost tam nepadne - nicmene imho je to ze hry jasne, kdyby z niceho jineho tak z bonusu (metal) nebo home runu. Ty zminene obranne techniky nejsou obrana proti utokum nepritele - ale prave proti vykopnuti! Dokud totiz mas svoji puvodni vahu (plusminus), o ovladas dobre obranny vraceci triky, tak v podstate neni mozny vykopnout te pryc. A vo tom to je :-). Dobre je to videt treba na tom rozbijeni terciku, takovy ty "nemozny" terciky mimo hraci plochu, nad propasti a casto pod urovni nejnizsi plosiny jsou prave dobrej trenink obrannych (vracecich) technik.

Jinak s chaosem ani s hodnocenim nepolemizuju - to je subjektivni vec, a zvlaste u takovehle hry je mozne dat v podstate libovolne, a pritom dobre zduvodnene hodnoceni...

0 0
možnosti

vanderpoel

18. 6. 2002 16:42
sice sem tuhle hru nehral 14 dni ale musim rict ze sem pri hrani prave tak nejak nepochopil vodkad se ty vysoky hodnoceni ostatnich nejen webu vzaly ... priznavam ze sem mozna nepochopil smysl a ucel tydle hry ... ale rek bych ze vo braneni to zas tak moc nebude ... moje zkusenost je takova ze kdo se hejbe rychlejc a hbitejc ten vitezi ... f kostce receno ... a nejakou rekneme promyslenou obranu v mele 4 hracu si ani dost dobre nedovedu predstavit ... pricemz stejny nasledek maji i ty ruzne podivne areny .. kde se porad neco rozbiji ... vybuchuje ... chvili arena scrolluje nahoru ... achvili zas dolu ... mno .. nevim ... nemyslim si ze to je neco z ceho bych mel bejt nadsenej ... prave naopak .. docela me to pri hrani stvalo .. protoze tim vznikalo neco co se v recenzi patrne nazyva onim chaosem ... a pri fsi ucte k nintendu odmitam bejt vykleplej z neceho jenom proto ze to je vod nich ... suma sumarum me teda na tydle hre rovnez nechytlo naprosto nic .. skoda ... pote co sem vo tom fsecko cet sem se na ssbm docela fest tesil ...
0 0
možnosti

f1

18. 6. 2002 14:55
Cital som recenzie na SSBM na svetovych serveroch a vsade to dostalo minimalne takych 90% . Vobec tomu nerozumiem, ako to mohlo tu ziskat polovicu ... je pravda ze tam je uuuplny chaos, ale aj v tom je kuzlo hry ...
0 0
možnosti

evilmind

18. 6. 2002 7:49
ehm..
Mozna bych vedel, kde se bere "jiny pohled na vec". To "procentualni vyjadreni" je totiz procento snizeni HMOTNOSTI postavy, a nedokazu pochopit, ze tato dulezita informace v recenzi chybi. Cilem boje je vyhodit soupere z hraci plochy, a samozrejme cim je souper lehci, tim snaze se to da udelat - a o tom cela hra je. Super Smash Bros. Melee je zalozeno hlavne na mistrovskem zvladnuti pohybu postav, predevsim tech obrannych (ostatne to asi kazda bojovka).Uznavam, ze single player muze zacit po delsi dobe nudit, ale ze by na obrazovce byl neprehledny chaos? To urcite ne. Moje hodnoceni po 14 dnech hrani je 9/10.
0 0
možnosti

Imperator Gestahl

18. 6. 2002 0:47

to je fakt, po ultra oběktivním článku pana Polacha v  Právu kde mimo jiné napsal že X-BOX má nejkvalitnější hry součastnosti má bw další bomba článek, ani nevím psal to M.Kaller nebo M.Zavřel no to je lhostejné, dobrý směr.

btw mimo čr o hře napsali:

http://www.gamesradar.com/reviews/default.asp?subsectionid=168&pagetype=2&articleid=63597" target="_blank" rel="nofollow">http://www.gamesradar.com/reviews/default.asp?subsectionid=168&pagetype=2&articleid=63597

http://gamesdomain.com/gamecube/reviews/Super_Smash_Bros_Melee.html" target="_blank" rel="nofollow">http://gamesdomain.com/gamecube/reviews/Super_Smash_Bros_Melee.html

http://gaming-age.com/cgi-bin/reviews/review.pl?sys=gamecube&game=ssbm" target="_blank" rel="nofollow">http://gaming-age.com/cgi-bin/reviews/review.pl?sys=gamecube&game=ssbm

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516492,00.html" target="_blank" rel="nofollow">http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,516492,00.html

http://www.eurogamer.net/content/r_ssbm_gc/2" target="_blank" rel="nofollow">http://www.eurogamer.net/content/r_ssbm_gc/2

http://cube.ign.com/articles/166/166387p3.html" target="_blank" rel="nofollow">http://cube.ign.com/articles/166/166387p3.html

opravdu se nechci zatím gamecube zastávat ale to je divné

Mimochodem asi začnu odkrývat hroby, hezky od roku 1992 no uvidíme (to bude oslava 10 výročí)

P.S. Imperator Gestahl není nové jméno, jen jsem zapoměl heslo na Magitek

0 0
možnosti

alien

18. 6. 2002 0:09
!?!
Heh, recenzenti konzolovej sekcie BW maju vzdy zvlastny pohlad na vec... Nehovorim ze to nieje priemer pretoze som to nehral ale ked si na 10 inych weboch precitam ze je to pecka, kto ma pravdu? .......
0 0
možnosti

Stepan Pech

18. 6. 2002 19:58
10 jinejch webu --;
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 25

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 28

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Ambiciózní střílečka XDefiant od Ubisoftu vyjde v květnu

novinky 3. 5. 2024 0

Zdá se, že Ubisoft je po mnoha odkladech připraven vypustit ven svou free 2 play multiplayerovou...

Vydělali balík na Angry Birds, začátky měli krušné. Poznáte tyto hry?

magazín 3. 5. 2024 1

Ještě před tím, než zbohatlo na sérii her Angry Birds, vyrábělo finské studio Rovio celou řadu...

VIDEO: Figurky Funko se chystají dobýt i svět videoher

novinky 2. 5. 2024 1

Roztomilé plastové figurky známých popkulturních postaviček s disproporčně velkými hlavami na vás...

Česká střílečka Gray Zone Warfare je terčem kritiky, ale prodává se skvěle

novinky 2. 5. 2024 10

Vojenská střílečka Gray Zone Warfare od brněnského studia Madfinger zažila úspěšný start. Celkem si...