- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
AOM je dokonalým příkladem hry nové generace. Engine dovolující libovolný pohyb a zoomování, odpařování vody, stromy kývající se ve větru...
Multiplayer v 16 hráčích atd atd...
(pokud stále nevíte o co go, tak se lookněte http://aom.bonusweb.cz" target="_blank" rel="nofollow">sem)
Kvůli enginu, (jo, viděl jsem screenshoty) kterej dovoluje kývání objektů sem a tam, rotaci a zooming terénu, multiplayer 16 hráčů musí být AOM hned hrou nové generace? Dle všeho se jedná o starou dobrou strategii s několika dílčími vylepšeními, jako je přenesení do 3D (je to nezbytné?), zvětšení interaktivnosti prostředí atd etc. Pokud je do ní implementována nějaká převratná novinka, rád si ji vyslechnu.
Jestli je tedy pravda, že AOM má být představitelem her nové generace. tak si počkám na generaci další, protože tahle bude stejná jako ta minulá. Hranatá, nerealistická, neinovativní.
Podle mě má DALEKO BLÍŽE ke hře nové generace THE ELDER SCROLLS: MORROWIND. V této hře vidím zmiňovanou "pokročilou" nelineárnost děje (opět ne na 100%, samozřejmě - dokud nebude existovat alespoň nějaké AI (nebavím se o scriptech), 100% nelineárnost prostě nebude). Dál si myslím, že nebude nudná po dohrání (tj. dokončení hlavního questu), což zajistí hafo přídavných add-onů jak od samotných tvůrců, tak od amatérů, kteří jistě nepohrdnou dodávaným editorem (PC only, konzolmeni ). ">http://bonusweb.cz/grafika/smile3.gif'>).
Ale jenom čas ukáže, kdo měl pravdu.... Doufejme, že já .
cya all