Diskuse

Jak by měly vypadat hry nové generace?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Robotron

3. 3. 2002 1:17
Tak jsem se podle titulku tesil na zajimavou uvahu o novych technologiich, moznostech rozsireni hernich zazitku s tim souvisejici. Zatim jsem vsak videl jakesi ztezovani na komercializaci herniho prumyslu. K cemu to? Zaprve to rozhodne neni jen problem herniho sveta, ale vetsiny druhu popularniho umeni a zabavy. Uz sou v tom zkratka velky prachy, to snad kazdej chape. Je asi proto jasny, ze nejuspesnejsi hry budou veci typu RTCW, bez spetky originality. Je to stejny jako v hudebnim odvetvi. Proc jsou tak uspesny sr.cky typu Tezkej pokondr, nebo cover verze Ilonky Czakovy? Jednoduchost, kyc, bezduchost, chytlavost, to jsou typy na komercni uspech. A jak ze se to da zmenit??? No casem, pokud budeme vychazet z predpokladu ze v prumeru jsou lide stale chytrejsi, bude se jim snad i zlepsovat vkus.
0 0
možnosti

curse

3. 3. 2002 0:32
Age of Mythology

AOM je dokonalým příkladem hry nové generace. Engine dovolující libovolný pohyb a zoomování, odpařování vody, stromy kývající se ve větru...
Multiplayer v 16 hráčích atd atd...
(pokud stále nevíte o co go, tak se lookněte http://aom.bonusweb.cz" target="_blank" rel="nofollow">sem)

0 0
možnosti

Miser

3. 3. 2002 1:09
LOL

Kvůli enginu, (jo, viděl jsem screenshoty) kterej dovoluje kývání objektů sem a tam, rotaci a zooming terénu, multiplayer 16 hráčů musí být AOM hned hrou nové generace? Dle všeho se jedná o starou dobrou strategii s několika dílčími vylepšeními, jako je přenesení do 3D (je to nezbytné?), zvětšení interaktivnosti prostředí atd etc. Pokud je do ní implementována nějaká převratná novinka, rád si ji vyslechnu.

Jestli je tedy pravda, že AOM má být představitelem her nové generace. tak si počkám na generaci další, protože tahle bude stejná jako ta minulá. Hranatá, nerealistická, neinovativní.

Podle mě má DALEKO BLÍŽE ke hře nové generace THE ELDER SCROLLS: MORROWIND. V této hře vidím zmiňovanou "pokročilou" nelineárnost děje (opět ne na 100%, samozřejmě - dokud nebude existovat alespoň nějaké AI (nebavím se o scriptech), 100% nelineárnost prostě nebude). Dál si myslím, že nebude nudná po dohrání (tj. dokončení hlavního questu), což zajistí hafo přídavných add-onů jak od samotných tvůrců, tak od amatérů, kteří jistě nepohrdnou dodávaným editorem (PC only, konzolmeni ). ">http://bonusweb.cz/grafika/smile3.gif'>). ;

Ale jenom čas ukáže, kdo měl pravdu.... Doufejme, že já .

cya all

0 0
možnosti