- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc vítám řidičák od 17ti s dohledem (na 99% - rodiče), hned to děti budou mít a hned budeme jezdit, kamkoliv, jezdit jezdit, jezdit. A snad to předejde šílenství v 19ti.
Když jsem byl mladý, tak jsem začínal se škodou 1000mb - sice to moc nejezdilo, jízdní vlastnosti nic moc , ale škola řízení dobrá .
Mladí by neměli začínat v silných autech , aby se naučili řídit.
To, že BMW jsou dobrá auta, je starý mýtus, který ještě mladí lidé neprozřeli. Oproti jiným autům a to i těm se silnými motory právě BMW nejvíce bourají v zatáčkách.
Jízdní vlastnosti to má skvělé. Žádná nedotáčivá mrcha, fakt je radost s tím točit serpentýny. Lineární zátah motoru, pak stačí trochu pohnout volantem, a auto jede do té zatáčky úplně samo. Ale je to pro zkušené řidiče, kteří dokážou udržet emoce na uzdě.
Pro rodiče toho řidiče to musí být strašný, jednou jsem to zažil živě v 90desátkách, kdy na policii byl tatínek takového kluka, který mu jako úspěšný podnikatel koupil auto za cca 600k a on ho na přerovsku poslal do stromu nebo do mostku a byl na na místě KO. Jak tam brečel. Asi si to vyčítal do konce života
Ne každý úspěšný podnikatel je obdařen vyšší, než průměrnou inteligencí.
Darwin uradoval, nastesti bez vedlejsich obeti.
Proč je v článku citován názor jakehosi Matyáše Fulky? Jak ten se k tomu dostal?
je to tam napsáno... "v diskuzích se řeší"
Těm mladým klukům by snad mělo být BMW zakázáno. Pro rodiče tu musí obrovská tragedie a kluka je mi líto.
Problém je, že takoví řidiči fyziku neznají, nechápou.
19 let, zadokolka. Celkem jasné indicie