"Vítáme to, z obchodního hlediska je to výhoda. Jen škoda, že o televizním přenosu nevíme dříve," uvedl Radomír Havel, výkonný ředitel Viktorie Plzeň.
Viktoria bude na televizních obrazovkách v této sezoně potřetí. Nova vysílala přímo domácí utkání proti Slavii a duel se Spartou dávala Prima.
Podle Havlových slov mají obchodní partneři plzeňského klubu pokaždé zvýšený zájem o reklamu. Bylo to viditelné především na Spartě, kde Viktoria nastoupila v dresech s logy jiných partnerů, než jaké měla na ostatní zápasy.
Zápas proti Ostravě ale už nyní dělá činovníkům Viktorie organizační starosti. Ostravský klub totiž požaduje vstupenky pro 1500 svých fanoušků. "To je podstatně více, než činí současný prostor pro fandy hostů. Předpokládám, že ani přítomnost televize na počtu ostravských fanoušků mnoho nezmění. Celá Ostrava prožívá fotbalovou eufórii a vím, že lidé jsou schopni všeho možného - vezmou si dovolenou, napracují si den a podobně," uvažuje Havel.
Cena vstupenky na zápas bude 20 korun.
Plzeňský tým ale ještě před zápasem s Ostravou nastoupí ke dvěma duelům. V sobotu hraje od 17 hodin v Praze na Strahově proti Slavii, v neděli 7. března pak doma přivítá Blšany. S těmi svede přímý souboj o místo zaručující účast v první lize.