- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Může poděkovat ODS že o naší dovolené rozhoduje jiný ten určitě ví kdy ji potřebujeme
Je zajímavé, že v řadě věcí se ZP od dob komunistů nezměnil - Bez ideologie, není k tomu důvod. Neomluvená nepřítomnost na směně je bulka - A - Porušení pracovní kázně, 2 dny ŘD pryč, (nebo doplatit strhnout) ... .
Obecně, pokud se pracovník nezjeví, IHNED se volá - Doba mobilů ! Z praxe - Neživoucí člověk, pak nalezen doma v přesíni, šel na směnu. I rarita z dob dřevních - Starší řidič nepřišel týden ! Bez spojení, tedy se k němu vyjelo - Dobrý člověk, spolehlivý si udělil dovolenou o týden dřív ! Přehlédnul se brejlemi. Tak se to zamázlo a byl klid ... (On se styděl a činil pokání - přesčasy) ...
Dvadsať rokov som pracoval na zmeny a nestalo sa mi to ani raz. Zamestnávateľovi už asi došla trpezlivosť...
Proč chodit někam kde se nedá ani dohodnout ????
Jako zaměstnanec máte chodit do práce v tu dobu, kdy to po Vás zaměstnavatel potřebuje. Pokud, jste ale jinak v dobrém vztahu a vše uděláte (a neohrozíte nějaké zakázky), tak by Vás nemusel trestat maximální možnou ztrátou dovolené.
Vždy je vše o domuvě (každý někdy něco zapomene). Pokud je to jednou po dvaceti letech a jinak je člověk velmi spolehlivý, pak je to něco jiného, než když se to stane 2x za první měsíc v zaměstnání.
Ještě se mi nikdy nestalo, že by se po nepřítomném zaměstnanci zaměstnavatel/nadřízený/kolega nesháněl. Tudíž by bylo nemožné nepřijít na dvě směny.. Natož přijít jindy.. A hned na dvě? To ho nikdo z pracoviště nevykázal a nechali ho ty dvě špané směny odmakat? Není to divný?
"Jééé...šéfe, já se spletl." To jsem slyšel už asi miliónkrát
nemělo to být spíš: "dvakrát jsem se ožral a nepřišel do práce, tak jsem si myslel, že můžu přijít jindy. protože jsem to už párkrát předtím udělal, tak zaměstnavatel využil nejvyšší možný postih..."
heh... tohle mi udelat zamestnavatel, tak bych mu rovnou donesl vypoved. Leda by snad byl stejne tak prisny ve chvili, kdy udela chybu on sam. To je tak mozna jedinna vyjimka. No ale vzhledem k tomu, ze vetsinou to tak neni... hned druhy den by tu vypoved tam mel...
Ve skutečnosti je to tak, že se takovéto věci u bezproblémových zaměstnanců neřeší, respektive se vyřeší domluvou.
Tito lidé, kteří si na něco stěžují, tak zpravidla zatají fakt, že jsou jinak problémoví, a třeba na tu směnu už nedorazili několikrát během roku, nebo měl nějaký jiný problém.