- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Při stáří vozového parku není důvod zdražovat, protože u každého auta staršího 4 roky pojištovna nikdy nevyplatí skutečnou částku, ale nějaké tabulkové scifi, za které si stejné auto poškozený nikdy nekoupí.
No tak ke zdražení není důvod. Vždyť se podívejte na ty zisky pojišťoven. Jestli si někdo myslí, že to dělají jen pro jeho pěkné oči je naiva. Je to tvrdý a velmi výnosný byznys. Jinak by to pojišťovny nedělaly a nechaly to na státu.
Není spravedlivé aby se povinné ručení zvedalo kvůli drahým autům na silnici. Jak k tomu přijde majitel levného auta? To je jako bych si nechal udělat auto z křišťálu a při každém ťukanci si nechal zaplatit totálku. Za poškození svého drahého auta bych si měl připlácet pojistku. Stejně jako si ji platím za ostatní věci.
A majitel levného auta nemůže nabourat někomu jinému drahé auto?
Nebo si myslíte, že když je někdo neschopná socka, tak je nutné trestat ty ostatní co jsou schopní?
No tak za mě už to trochu shodili předem když tam byl přizván k názoru někdo z Pillow, což považuju za korýtkový odpad. Na oceňování máme vyhlášku 277/2015. Tam se člověk opravdu na bolestném a společenském uplatnění na milióny nedostane Sám to vím - úraz, půl roku doma,m bolestné, ušlý zisk OSVČ a dostal jsem ani ne 300tisíc. Trvalé následky doživotní.
Takže nevěřte kecům lidí z pojišťoven.
Ale to je český rybník. Co cesty autem v zahraničí? Německo či Rakousko? Francie? Británie? Chorvatsko?